مدیر کمیته امداد شهرستان دورود :

برگزاری جشن ازدواج ۶۹ زوج تحت حمایت دورودی

۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۰۷:۵۵:۵۰
کد خبر: ۳۵۶۰۱۰
برگزاری جشن ازدواج ۶۹ زوج تحت حمایت دورودی
مدیر کمیته امداد شهرستان دورود از برگزاری جشن ازدواج 69 زوج تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان با حضور امام جمعه و جمعی از خانواده های تحت حمایت دورودی به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) در سالن اجتماعات این نهاد خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، اسداله اسدی با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد جهیزیه کمیته امداد شهرستان دورود افزود : از ابتدای سال جاری تا کنون 160 مورد کمک خرید جهیزیه به 160 نفر از نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان به ارزش 3میلیارد و 200 میلیون ریال پرداخت شده و بیش از 150 نفر از نوعروسان تحت حمایت پشت نوبت دریافت کمک خرید جهیزیه هستند و برای اهداء کمک خرید جهیزیه به آنها بیش از 3 میلیار ریال اعتبار مورد نیاز می باشد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد همواره به حمایت از زوجهای جوان تحت حمایت در راستای تحکیم بنیاد خانواده با برگزاری کلاسهای آموزشی قبل و بعد از ازدواج تلاش زیادی نموده است افزود : بدون شک همکاری و همفکری خیرین و حامیان طرح اکرام می تواند منشاء خیر برکت برای مددجویان و فرزندان آنها باشد تا زمینه ازدواج و اشتغال فرزندان خانواده های تحت حمایت بیش از پیش فراهم گردد تا بتوانند با اعتماد به نفس در جامعه زندگی آبرومندی داشته باشند .

وی در همین راستا افزود : به همین مناسبت 5 فقره کمک خرید جهیزیه به ارزش 50 میلیون ریال توسط یکی از حامیان طرح اکرام به 4 نفر از نوعروسان یتیم تحت حمایت پرداخت شده است .

گفتنی است در این مراسم حجت الاالسلام والمسلمین حقیان امام جمعه شهرستان دورود مودت و رحمت الهی را دو هدیه خداوند به زوجین برای استحکام خانواده دانست و گفت: مودت و دوستی پایه و اساس زندگی است و اگر این مودت و دوستی توام با مسئولیت و صداقت باشد باعت استحکام بنیان خانواده میگردد.

حجت الاسلام حقیان با اشاره به سخنان امام علی (ع) در رابطه با زندگی مشترک افزود: ریشه اصلی بسیاری از اختلافات زناشویی زبان است و افرادی که زبانشان را کنترل می کنند مشکلات کمتری را طول زندگی تجربه می نمایند. و هر زنی که شوهرش را بیازارد خداوند هیچ کار واجب و مستحبی را از او نمی پذیرد تا وقتی که شوهرش از او راضی باشد. 

نظر شما
پرونده ویژه