پایان رقابت‌ های لیگ برتر فوتسال بانوان خوزستان

۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۴:۱۳
کد خبر: ۳۵۶۲۶۷
پایان رقابت‌ های لیگ برتر فوتسال بانوان خوزستان
خبرگزاری برنا، سرپرست کمیته بانوان هیات فوتبال استان گفت: رقابت ‌های لیگ برتر فوتسال بانوان استان خوزستان با قهرمانی تیم توپ و تور اندیمشک به پایان رسید.

فاطمه دغاغله در گفتگو با خبرگزاری برنا در اهواز، بیان داشت: مرحله پایانی این مسابقات از هشتم تا یازدهم دی ‌ماه در سالن علوم پزشکی اهواز برگزار شد.

 وی با اشاره به تیم‌ های حاضر در این مرحله، گفت: تیم ‌های هیات فوتبال ایذه، هیات فوتبال مسجدسلیمان، هیات فوتبال لالی، هیات فوتبال دزفول، آساره اندیمشک و توپ و تور اندیمشک در این مرحله با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 سرپرست کمیته بانوان هیات فوتبال خوزستان ادامه داد: در پایان این مسابقات، تیم توپ و تور اندیمشک به قهرمانی رسید، هیات فوتبال ایذه در جایگاه دوم قرار گرفت و هیات فوتبال دزفول سوم شد.

 دغاغله با بیان اینکه در این مسابقات بعد اخلاقی برای ما در اولویت بود، گفت: هیات فوتبال ایذه، تیم مسجدسلیمان و تیم تشان بهبهان (تیم شرکت‌کننده در مرحله مقدماتی)، به ترتیب به عنوان تیم‌ های اول تا سوم اخلاق شناخته شدند.

وی با مثبت ارزیابی کردن سطح این مسابقات، خاطرنشان‌ کرد: جا دارد از آقای طالقانی، رییس هیات فوتبال استان و تمام مسوولان هیات و داوران و مربیان قدردانی کنم.

سرپرست کمیته بانوان هیات فوتبال خوزستان تاکید کرد: در این مسابقات دیانا عبدالله‌ زاده، شهره صادقی، فریبا کعبی، مرضیه بهداروند، نسیم علاف‌ پور، نسیم کیانی، سمانه اهوازیان، سیما خلج و حدیث رحیمی به عنوان داور و نبی ‌زاده به عنوان نماینده مسابقات، ما را همراهی کردند که از همه آنها قدردانی می ‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز