رئیس دادگستری پلدختر:

ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی مصادیق را به دقت رصد می کند

۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۸:۲۳
کد خبر: ۳۵۶۳۳۰
رئیس دادگستری پلدختر گفت: ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی کلیه مصادیق تعیین شده به عنوان تخلف انتخاباتی را در شهرستان رصد می کند .

به گزارش خبرنگاربرنادر پلدختر، بیژن سوری  در جلسه ستاد ویژه پیشگیری ، پیگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی شهرستان پلدختر اظهار داشت: دادگستری پلدختر ، در قالب این  ستاد کلیه مصادیق تعیین شده به عنوان تخلف انتخاباتی رصد و اجازه نمی دهد تا داوطلب مجلس گرفتار این جرایم شود .

وی با بیان این که همه باید در چارچوب قانون حرکت کرده و به قانون تمکین کنند افزود: توهین ، اهانت ، تخریب ، افترا، سوء استفاده از بیت المال به نفع یا ضرر کاندیدا ، استفاده از موقعیت شغلی ، خرید و فروش آرا ، تقلب ، دادن وعده های نابجا و بازی کردن با احساسات مردم از مصادیق جرایم و تخلفات در عرصه انتخابات است .

رئیس دادگستری پلدختر بیان کرد: امیدواریم داوطلبان مجلس شورای اسلامی تمامی این موارد را مد نظر قرار دهند تا فضای انتخابات فضایی سالم باشد و همچنین اخلاق مداری ، قانون مداری و حضور مشارکت حداکثری مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: دستگاه قضا دو وظیفه اساسی پیشگیری از وقوع جرم و تخلف و رسیدگی به جرایم با رعایت اصل بیطرفی به عنوان نهاد نظارتی در عرصه انتخابات را به عهده دارد .

سوری گفت: دادگستری در وهله نخست با تشکیل جلسات با داوطلبان و اطلاع رسانی های به موقع و سریع از وقوع جرایم پیشگیری می کند و همچنین ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی نیز به جرایم با رعایت اصل بیطرفی اقدام می کند.

وی با بیان این که انتخابات نباید تحت تاثیر فضاهای ناصحیح قرار بگیرد تصریح کرد: انتظار می رود مردم با حضور خود ، کاندیداها با رعایت قانون و مجریان انتخابات نیز با رعایت اصل بیطرفی شاهد انتخاباتی سالم و با مشارکت مردم و بر محور قانون باشیم .#

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز