صبح امروز؛

بازدید معاون وزارت علوم از پروژه های دانشگاه زابل

۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۲۱:۰۸:۲۹
کد خبر: ۳۵۶۴۰۸
بازدید معاون وزارت علوم از پروژه های دانشگاه زابل
دکتر مجتبی صدیقی معاون محترم وزارت علوم، تحقیقات در سفر به منطقه سیستان از پروژه‌های عمرانی در حال اجرای دانشگاه زابل بازدید کردند.

 به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان دکتر مجتبی صدیقی معاون محترم وزارت علوم، تحقیقات در سفر به منطقه سیستان از پروژه‌های عمرانی در حال اجرای دانشگاه زابل بازدید کردند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضمن بازدید از روند اجرای سه پروژه خوابگاه‌ دانشجویی،  کتابخانه مرکزی، ساختمان معاونت آموزشی ، دانشکده‌های فنی و مهندسی و ، سالن اجتماعات و ساختمان مرکزی بر لزوم رعایت کیفیت مطلوب در احداث پروژه‌ها تاکید کرد.

بهلولی سرپرست دانشگاه زابل، در این  بازدید گزارش کاری  از روند اجرایی پروژه های عمرانی دانشگاه زابل ارائه نمود و بیان داشت که این دانشگاه به منظور تامین زیرساخت های لازم  نیاز جدی به تامین اعتبارات عمرانی دارد.

وی افزود : برای ساخت و تکمیل ساختمان آزمایشگاه مرکزی دانشگاه سال‌ها تلاش شده است اما این مجموعه همچنان به بهره‌برداری نرسیده و و از مهم‌ترین مشکلات آن عدم امکان تامین تجهیزات آزمایشگاهی مورد نیاز آن می‌باشد که نیازمند تامین اعتبار بسیار زیادی می‌باشد .

دکتر خواجه سرپرست معاونت اداری و مالی ضمن ارایه توضیحات اجمالی به موضوع توقف بسیاری از پروژه‌های دانشگاه طی چندین سال متوالی اشاره و تاکید کرد  که عدم تکمیل و افتتاح این پروژه‌ها به نوبه خود باعث هدر رفت هزینه‌های هنگفتی است که تاکنون برای این پروژه‌ها سرمایه گذاری شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز