رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد:

توجه بیش از پیش مسئولان استانی به ورزش بروجرد ضرورتی انکار ناپذیر است

۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۰۸:۱۱:۵۱
کد خبر: ۳۵۶۴۳۲
توجه بیش از پیش مسئولان استانی به ورزش بروجرد ضرورتی انکار ناپذیر است
رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد در رابطه با ورزش بروجرد و کسب سهمیه المپیک توسط ورزشکاران بروجردی گفت: "توجه بیش از پیش مسئولان استانی به ورزش بروجرد ضرورتی انکار ناپذیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، محمود ترابی رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد در رابطه با ورزش بروجرد و کسب سهمیه المپیک توسط ورزشکاران بروجردی گفت: "توجه بیش از پیش مسئولان استانی به ورزش بروجرد ضرورتی انکار ناپذیر است."

وی گفت: ورزشکاران این شهرستان در رشته هایی نظیر دوچرخه سواری و بوکس موفق به کسب سهمیه المپیک شده اند.
ترابی درادامه گفت: حمایت از ورزشکاران قهرمان به منظور افزایش کسب سهمیه المپیک نمایندگان ورزش این شهرستان در حال انجام است و با اشاره به انجام فعالیت های اداره ورزش و جوانان بروجرد در حوزه های عمرانی و ورزشی از ابتدای سال جاری تاکنون گفت: حضور تیم والیبال زاگرس پوش بروجرد در مسابقات لیگ دسته دوم کشوری و دو تیم دوچرخه سواری در لیگ برتر پیست و جاده گواهی بر این ادعاست.

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد یکی از اقدامات این اداره را در سالهای اخیر ، قهرمان پروری در همه رشته های ورزشی دانست و افزود: با توجه به فعالیت های مقدماتی انجام شده از سالهای گذشته خیز این اداره در سال جاری بر مبنای دستیابی به کسب سهمیه المپیک توسط ورزشکاران بروجردی است.
ترابی گفت: شهرستان بروجرد در سال جاری حضور دو تیم در رده جوانان در رشته فوتبال در مسابقات کشوری پس از کسب مقام برتری مسابقات استانی را در پرونده دارد.
وی به وجود قهرمانانی نظیر آروین معظمی گودرزی،سجاد مهرابی،پیمان یاراحمدی و احسان روزبهانی در شهرستان بروجرد اشاره و خاطر نشان کرد با توجه به وجود قهرمانان ورزشی در این شهرستان توجه بیش از پیش مسئولان استانی به ورزش این شهرستان ضرورتی انکار ناپذیر است.

آقای ترابی با اشاره به اینکه افزایش سرانه ورزشی در دستور کار این اداره قرار دارد تاکید نمودند انجام این مهم در گرو همکاری بیش از پیش مسئولان استانی در تخصیص اعتبارات لازم است.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود درگذشت زنده یاد محمد علی نوروزیان قهرمان دوچرخه سواری شهرستان بروجرد و ایران را ضربه ای بزرگ به ورزش این شهرستان دانست و عنوان کرد: نبود پیست تمرین دوچرخه سواری در این شهرستان یکی از عوامل مرگ این قهرمان بوده است.

وی ادامه داد رایزنی های انجام شده با مسئولان استانی و کشور منتج به تصمیم گیری برای احداث پیست تمرین دوچرخه سواری به نام زنده یاد محمدعلی نوروزیان شده است.

محمود ترابی با اشاره به اینکه احداث پیست تمرینی دوچرخه سواری نیازمند 15 میلیارد تومان اعتبار است یادآور شد زمینی در مجموعه ورزشی ولایت این شهرستان برای احداث این پیست درنظر گرفته شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز