مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری قزوین خبر داد؛

ایجاد ۷۰۰فضای پارک جدید در شهر قزوین

۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۱:۴۴:۵۰
کد خبر: ۳۵۶۶۵۰
ایجاد ۷۰۰فضای پارک جدید در شهر قزوین
عرشیان گفت: 700فضای پارک جدید در قالب طرح کارت پارک ظرف یک ماه آینده در سطح شهر قزوین ایجاد می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، اسماعیل عرشیان با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اجرای موفقیت آمیز طرح کارت پارک اکنون 12معبر سطح شهر قزوین به مکان های اجرای طرح کارت پارک مجهز شده است.

وی عنوان کرد: پلیس راهور نیز از اجرای طرح کارت پارک در معابر سطح شهر قزین به دلیل ساماندهی به پارک های حاشیه ای رضایت دارد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در گذشته به دلیل عرض کم معابر و پارک های دوبل مشکلاتی برای شهروندان ایجاد می شد اما پس از اجرای طرح کارت پارک به دلیل حضور پارکبان بستری فراهم شده تا رانندگانی که به دنبال فضای پارک هستند، راحت تر جای پارک پیدا کنند.

عرشیان گفت: با توجه به اینکه این امر در کاهش بار ترافیکی معابر نقش بسزایی داشته است، پس از برگزاری جلسات کارشناسی تصمیم بر این شد در چند معبر دیگر سطح شهر قزوین نیز طرح کارت پارک اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: براین اساس در خیابان های عبیدزاکان، عدل، ادامه خیابان بوعلی، پادگان، بلوار آیت الله خامنه ای و فردوسی شمالی(حدفاصل چهارراه فلسطین تا میدان عدل) نیز طرح کارت پارک اجرا می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: اجرای طرح کارت پارک در ساماندهی پارک های حاشیه ای و کاهش بارترافیکی  تاثیر بسزایی دارد و به همین دلیل مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز