معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی:

دانشگاه آزاد بویین زهرا یکی از واحدهای فعال در حوزه پژوهش است

۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۲:۱۶:۱۲
کد خبر: ۳۵۶۶۷۹
دانشگاه آزاد بویین زهرا یکی از واحدهای فعال در حوزه پژوهش است
واشقانی فراهانی: دانشگاه آزاد اسلامی بویین زهرا یکی از واحدهای دانشگاهی جوان و فعال در حوزه پژوهش است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، دکتر ابراهیم واشقانی فرهانی در مراسم تجلیل از پژوهشگران بر‌تر دانشگاه آزاد اسلامی بویین زهرا که با حضور اساتید و جمعی از دانشجویان فعال در عرصه پژوهش در این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بویین زهرا یکی از واحدهای فعال دانشگاهی در حوزه پژوهش است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به زیرساخت های مطلوب دانشگاه آزاد بویین زهرا برای انجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی افزود: زمینه اصلی فعالیت این واحد دانشگاهی در حوزه پژوهش است.

واشقانی فراهانی با بیان اینکه مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه شهریه با محدودیت های زیادی مواجه است، خاطرنشان کرد: برنامه و هدف اصلی ما این است که تا سال96 حداقل ۴۰درصد درآمد‌های دانشگاه از طریق خدمات برون دانشگاهی در حوزه پژوهش و شرکت های دانش بنیان تامین شود.

وی با یادآوری اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا یک دانشگاه جوان است، عنوان کرد: این واحد می تواند با توجه به ظرفیت هایی که استان و شهرستان در حوزه کشاورزی و صنعتی از آن برخوردار است در زمان تعیین شده به ۴۰درصد درآمدزایی از طریق ارایه خدمات پژوهشی در این حوزه ها دست پیدا کند.

دانشگاه بویین 2

رییس دانشگاه آزاد اسلامی بویین زهرا هم در این مراسم با توجه به روند روبه رشد این واحد دانشگاهی اظهارکرد: دانشگاه آزاد اسلامی از بدو تاسیس از سال82 تاکنون در حوزه های مختلف پیشرفت های بسیار خوبی را تجربه کرده است.

رضا شعبان نژاد ادامه داد: این دانشگاه با ۴۰۰دانشجو فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون تعداد دانشجویان این واحد به 6هزار نفر رسیده است که در مقطع کاردانی، کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد به تحصیل مشغول هستند.

وی افزود: ۷۶عضو هیات علمی تمام وقت که اغلب آن ها دارای مدرک دکترا هستند در کنار ۲۵۰استاد حق التدریس مسئولیت تدریس را در این واحد برعهده دارند.

شعبان نژاد خاطرنشان کرد: واقعیت این است، بیشترین توسعه این دانشگاه در کنار توسعه عمرانی و خدماتی مربوط به حوزه علمی و پژوهشی بوده است.

رییس واحد بویین زهرا تصریح کرد: این واحد دانشگاهی اکنون نمره ۱۱۵۹ را کسب کرده که ۷۶درصد این امتیاز در حوزه پژوهش و تحقیقات کسب شده است.

در پایان این مراسم با اعطای هدایا و لوح از ده نفر از پژوهشگران بر‌تر دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بویین زهرا قدردانی به عمل آمد.

دانشگاه آزاد بویین 3زهرا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز