فرمانده انتظامی شهرستان قدس غرب استان در گفتگو با برنا خبر داد:

کشف مواد مخدر، کالای قاچاق، انهدام باند سارقان و توقیف خودرو

۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۳:۱۴:۵۲
کد خبر: ۳۵۶۷۱۹
کشف مواد مخدر، کالای قاچاق، انهدام باند سارقان و توقیف خودرو
سرهنگ کرمی زند در گفتگویی اختصاصی با برنا خبر از توقیف و کشف مواد مخدر ،داروهای غیر مجاز و انهدام باند سارقان را داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، سرهنگ کرمی زند فرمانده انتظامی شهرستان قدس در غرب استان تهران در گفتگو با برنا خبر از انهدام باند قاچاق مواد مخدر و کشف بیش از 29 کیلو موادمخدر، کشف 56 کارتن قطعات خودرو قاچاق، پلمپ کارگاه خانگی تولید داروی غیرمجاز، انهدام باند سارقان با بیش از 32 فقره سرقت، توقیف 67دستگاه خودرو با خلافی بیش از 920 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

کرمی زند، در تشریح کشف مواد مخدر گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در پی دریافت اخباری در خصوص حمل و توزیع مواد مخدر در یکی از خیابانهای شهر، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و زیر نظر گرفتن مناطق جرم خیز موفق شدند متهمان را حین انتقال موادمخدر به شهرستان شناسایی و در یک عملیات مشترک پلیسی با ماموران مبارزه با مواد مخدر پایگاه ششم تهران بزرگ بعد از هماهنگی با مقام قضایی وارد مخفیگاه متهمان شده و علاوه بر دستگیری متهمان در بازرسی از مخفیگاه آنها مقدار 29کیلو و 700 گرم مواد مخدر تریاک کشف کردند.

سرهنگ کرمی زندگفت: ماموران بلافاصله متهمان را به همراه مواد مکشوفه جهت بازجویی به مقر دلالت که متهمان اعتراف کردند که موادمخدر را از مقصد جنوب شرق کشور تهیه و به انگیزه مالی قصد فروش در شهرستان های غرب تهران را داشته که با عملیات به موقع پلیس ناکام ماندند.

وی خاطر نشان کرد: بعد از تکمیل پرونده هر سه متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهر قدس همچنین گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر ورود کالای قاچاق به شهرستان قدس،ماموران پلیس آگاهی بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: ماموران پلیس آگاهی در حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی نیسان وانت که حامل کالای خارجی بوده مشکوک و پس از متوقف نمودن و بازرسی از خودرو مذکور تعداد 56  کارتن قطعات خودرو چینی به ارزش 300 میلیون ریال که فاقد فاکتور و مدارک گمرکی بود کشف و  جهت بررسی بیشتر به مقر پلیس آگاهی دلالت داده شد.

او گفت: پس از بررسی و تحقیقات تکمیلی و بازجویی های فنی پلیسی متهم به بزه ارتکابی اعتراف که در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و به همراه کالاهای مکشوفه به مرجع قضایی تحویل داده شد.

وی در ادامه در خصوص توزیع داروهای غیر مجازدر سطح شهرستان افزود: با شناسائی محل توزیع داروهای غیرمجاز در قدس،90بسته انواع پودر گیاهی ،3هزار عدد قرص ،8 قوطی پودر ورزشی غیرمجاز با برچسب های مختلف و 30 بطری شربت غیرمجاز کشف شد و دو نفر در این خصوص دستگیر شدند.

کرمی زند گفت: بعد از اعتراف متهمان، پرونده مقدماتی تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان قدس درخصوص پیگیری اطلاعات سارقان سابقه داردر منطقه افزود: با پایش اطلاعات سارقان سابقه دار و افزایش گشت های نامحسوس در منطقه، عصر روز گذشته ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی باند سه نفره سارقان شدند که سارقان پس از سرقت، اموال را به انباری در خارج از شهر انتقال می دادند تا در فرصت مناسب آنها را به فروش برسانند.

سرهنگ کرمی زند بیان داشت: ماموران انتظامی با تعقیب یکی از سارقان موفق به شناسایی انبار متروکه در اطراف شهر قدس شدند و با هماهنگی قضایی وارد مخفیگاه سارقان شده و هر سه سارق را دستگیر می کنند.

رئیس پلیس شهرستان قدس گفت: در این عملیات پلیس،تعداد 6 دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه  کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان در بازجویی پلیسی لب به اعتراف گشوده و به 20 فقره سرقت خودرو و 12 فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند که در این رابطه پرونده مقدماتی تشکیل و متهمان جهت  سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کرمی زند  با بیان اینکه تحقیقات از سارقان تا روشن شدن تمام زوایای پرونده ادامه دارد از شهروندان خواست: افرادی که اموالشان به سرقت رفته جهت شناسایی اموال و سارقان و تشکیل پرونده به پلیس آگاهی شهرستان  قدس مراجعه و نسبت به تنظیم شکایت اقدام کنند.

رئیس پلیس شهرستان قدس در پایان در مورد توقیف  67دستگاه خودرو با خلافی بالا طی یک ماهه گذشته در این شهرستان اظهار داشت، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان با اجرای طرح  توقیف خودروهای متخلف با خلافی بالای ده میلیون رسال موفق شدند در یک ماه اخیر تعداد 67 دستگاه خودرو متخلف را توقیف کنند.

 این مسوول تصریح کرد: خودروهای توقیفی در مجموع دارای 920 میلیون ریال خلافی بودند.

کرمی زند ضمن قدردانی از اقدامات پلیس راهور، خاطر نشان کرد: تمامی خودرو های متخلف بعد از اعمال قانون روانه پارکینگ شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز