به منظور نظارت سامانه ایی و نگهداشت نواحی شهرداری منطقه ۵:

شورایاران محلات غرب تهران برعملکرد پیمانکاران نظارت می کنند

۱۳۹۴/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۶:۱۱
کد خبر: ۳۵۶۷۶۶
شورایاران محلات غرب تهران برعملکرد پیمانکاران نظارت می کنند
شهردار منطقه5 تهران در نشست با دبیران شورایاری محلات گفت:با طراحی وراه اندازی سامانه نظارت ونگهداشت نواحی وایجاد دسترسی شورایاران به این سامانه ، فرصتی مناسب برای تقویت مشارکت شورایاران و ارتقای خدمات رسانی فراهم شده است.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، سیدمحسن اسدی ، شهردار منطقه 5در نشست با دبیران شورایاران محلات 29 گانه با بیان این مطلب افزود: توسعه کمی وکیفی خدمات وتامین رضایت شهروندان  مهم ترین رویکرد مدیریت  شهری دربرنامه ریزی واجرای طرح ها است.
وی افزود: رشد سرانه ها وتحولات قابل توجه ای که  درمحلات غرب تهران دردسترسی به خدمات وهمچنین ارتقای کیفی زندگی شهری ایجادشده است  حرکتی دراین مسیر است.
اسدی  با تأکید بر اینکه پاسخگویی به مطالبات شهروندان نیازمند همدلی و همسویی شورایاران با مدیریت شهری است، گفت: با توجه به اهمیت همیاری شورایاران در موضوع نگهداشت شهر سامانه نظارت ونگهداشت نواحی طراحی شد تا امکان همفکری شورایاران برای کمک به مدیریت شهری ونظارت برعملکرد پیمانکاران فراهم شود .
وی افزود: این سامانه برای محلات 29 گانه طراحی شده است وبا ایجاد دسترسی دبیران شورایاری ،امکان ثبت ،بررسی وپیگیری پیام برای آنها فراهم شده است.
اسدی با بیان اینکه  جلسه آموزشی وتوجیهی برای  نحوه استفاده دبیران شورایاری از سامانه برگزارمی شود تصریح کرد: دراین سامانه امکان ثبت پیام در حوزه های عمران ،ترافیکی ،خدمات شهری ،شهرسازی واجتماعی به صورت مجزا فراهم شده است.
شهردارمنطقه 5 با تأکید بر اینکه با مشارکت و همکاری شورایاران و انتقال دیدگاه و نظرات شهروندان توسط آنها می‌توان تهدید‌‌های محلات را به فرصت تبدیل کرد، افزود: تلاش می شود تابه سمتی حرکت کنیم که مشکلات و نارسایی‌‌های شهری تنها دغدغه مدیریت نبوده و همه شهروندان و شورایاران نیز در رفع مسائل خود را مسئول بدانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز