طرح نام‌گذاری یک خیابان خرم‌آباد به نام شهید نمر تصویب شد

۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۰۷:۴۳:۵۰
کد خبر: ۳۵۶۸۷۷
طرح نام‌گذاری یک خیابان خرم‌آباد به نام شهید نمر تصویب شد
در یک‌صد و شصت و سومین جلسه شورای اسلامی شهر خرم‌آباد طرح دو فوریتی نام‌گذاری یکی از خیابان‌های شهر به نام آیت‌الله نمر به تصویب رسید.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، در این جلسه که عصر یک‌شنبه با حضور 9 نفر از 13 عضو شورا به ریاست "حسن آذری" در سالن جلسات شورای اسلامی شهر برگزار گردید، مقرر شد به منظور تجلیل از رشادت‌های شهید نمر، در آینده نزدیک یکی از خیابان‌های شهر خرم‌آباد به نام وی نام‌گذاری گردد.

 

در این جلسه عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد شهادت رهبر شیعیان عربستان را تسلیت گفت و افزود‌: امروز جهان اسلام چه شیعه و چه سنی از فراغ این شهید عالی‌قدر داغ‌دار است.

علی جهان‌آرا تصریح کرد: به رغم هشدارهای سازمان‌های دیده‌بان حقوق بشر، سازمان ملل و جوامع مختلف شیعه و سنی به حکم اعدام شیخ نمر، متاسفانه حکومت آل سعود در اقدامی ناجوانمردانه و در تقابل با شیعه و حقیقت‌خواهی، شیخ باقر النمر را به شهادت رساندند.

وی همچنین با بیان این که کشورهای مسلمان از جمله کشورهای حامی حقوق بشر این اعدام را محکوم کرده‌اند افزود: شهرهای تهران و مشهد در اولین اقدام خود خیابانی در این شهرها را به نام این شهید نام‌گذاری کرده‌اند و ما نیز به عنوان سومین شهر کشور با نام‌گذاری یکی از خیابان‌های شهر به مقام شامخ این شهید عالی‌قدر ارج می‌نهیم.

همچنین در این جلسه ضمن رسیدگی به نامه‌های مردمی، وضعیت تولید، سهمیه‌بندی و آسفالت عادلانه معابر و خیابان‌های مناطق 3 گانه شهر خرم‌آباد با حضور "سعید فتوحی" معاون فنی و عمرانی شهرداری و "سعید حسین‌زاده" مدیر عامل سازمان عمران شهرداری خرم‌آباد تصمیم‌گیری شد.
بر اساس توافقات انجام شده‌ قبلی بین معاونت عمرانی و سازمان عمران، قرار بر این شد سهیه‌بندی و توزیع آسفالت بین مناطق 3 گانه شهرداری خرم‌آباد به صورت مساوی صورت گیرد تا بر اساس اولویت‌بندی مناطق، خیابان‌هایی که عبور و مرور بیش‌تری داشته یا آسفالت یا ترمیم آن‌ها ضروری‌تر سریع‌تر آسفالت یا مرمت ‌شوند و بدین ترتیب شائبه‌ای در مورد دخالت اعضای شورا برای سفارش در آسفالت معابر پیش نیاید.
مدیر عامل سازمان عمران در این خصوص متعهد شد در صورت قصور احتمالی، پاسخ‌گو باشد یا در صورت لزوم استعفا دهد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز