مدیر روابط عمومی فرمانداری اهواز:

هنوز هیچکدام از داوطلبان نمایندگی مجلس در اهواز انصراف نداده اند

۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۰۹:۳۷:۰۹
کد خبر: ۳۵۶۹۵۲
هنوز هیچکدام از داوطلبان نمایندگی مجلس در اهواز انصراف نداده اند
مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، گفت: تا کنون هیچکدام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در اهواز، انصراف نداده اند.

محمد خالقی در گفتگو با خبرگزاری برنا در اهواز، اظهارداشت: مجموع داوطلبین شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اهواز، حمیدیه، باوی  و کارون ، 185 نفر است که از این تعداد 161 نفر مرد و 24 نفر زن هستند.

وی همچنین در خصوص تعداد داوطلبان پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خوزستان، بیان داشت: در مهلت قانونی اعلام شده، 24 نفر از داوطلبان برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از خوزستان ثبت نام کرده اند.

این مقام مسئول در فرمانداری اهواز، خاطرنشان کرد: از میان داوطلبان نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری خوزستان نیز تا کنون هیچکدام اعلام انصراف نکرده اند.

خالقی، اضافه کرد: دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۵۴۰ شعبه اخذ رأی در شهرستان اهواز داشتیم ولی امسال برخی از صندوق ها را تجمیع می کنیم؛ بر همین اساس برای امسال پیشنهاد ۴۴۰ شعبه اخذ رأی را داریم ولی این تعداد صندوق باید تصویب شود.

مدیر روابط عمومی فرمانداری اهواز، تاکید کرد: ثبت نام و رأی گیری در شعب اخذ رأی باید با شناسنامه و کارت ملی باشد ولی افرادی که نسبت به تعویض شناسنامه و یا کارت ملی خود اقدام کرده اند هم می توانند با در دست داشتن برگه رسید ثبت احوال در انتخابات شرکت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز