رئیس جامعه روحانیت محمودآباد:

آل سعود با شهادت مظلومانه شیخ نمر زمینه ساز سقوط خود شد

۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۳:۴۰:۳۳
کد خبر: ۳۵۷۱۵۶
آل سعود با شهادت مظلومانه شیخ نمر زمینه ساز سقوط خود شد
طلاب و روحانیون شهرستان محمودآباد در تجمعی اعتراض آمیز خشم و نفرت خود را نسبت به جنایات ال سعود و شهادت مظلومانه حضرت آیت الله شیخ نمر اعلام داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ حجت الاسلام و المسلمین رضا عباس زاده گنجی در این مراسم گفت: آل سعود ملعون در این حد نیست که بخواهد چنین نقشه های عظیمی را طرح ریزی و اجرا کند.

رئیس جامعه روحانیت محمودآباد با اشاره به درآمدهای هنگفت نفتی آل سعود گفت: درآمد نفتی ایران ده سال قبل یک دهم درآمدهای نفتی عربستان بود و با این درآمد شگرف وقتی دو کیلومتر از خانه خدا دور می شدیم بزرگترین روستای مکه را مشاهده می کردیم که  مردم آن در اتوبوس زندگی می کردند.

گنجی با تاکید بر اینکه عربستان سعودی مستعمره آمریکا و انگلیس است ادامه داد: عربستان سعودی در سال های اخیر کانون کفر جهان اسلام قرار گرفته است، جایی که وحی در آنجا به جهانیان مصادره شد و الان باید کانون ترویج اسلام ناب محمدی و رحمت اسلام باشد اما الان از آنجا کفر به جهان مصادره می شود.

مدیر حوزه علمیه محمودآباد با بیان اینکه چه شد کشورهای اسلامی مستعمره شدند و با اشاره به جمله ای از مقام معظم رهبری که فرمودند: تنها عاملی که جهان اسلام از آن ضربه می خورد، نفوذ است گفت: متاسفانه دشمن سال ها قبل نفوذ کرده و الان در حال برداشت ثمره خود است.

رئیس جامعه روحانیت محمودآباد با تاکید بر کلید واژه نفوذ گفت: سال ها قبل ده جاسوس حرفه ای کشور انگلیس تربیت می کند و به کشورهای مختلف فرستادند که یکی از آنها مستر همفر انگلیسی بود و با محمد بن عبد الوهاب آشنا شد و زمینه ساز یک نفوذ بزرگ شد.

گنجی با اشاره به تجمع اعتراض آمیز امروز بیان داشت: گرد همایی ما یک وظیفه قانونی نیست بلکه عزت ماست و ما باید در این مراسمات عبرت بگیریم و صدای مظلومیت شیعه را به جهانیان برسانیم چرا که هم تاثیر معنوی  دارد و هم تاثیر رسانه ای.

وی با اشاره به اینکه ردپای انگلیس و یهود در تمام جنایات جهان اسلام وجود دارد گفت: ما تا به حال نداشتیم یک عالم شیعه را بکشند و به صلیب بکشند اما در انتهای این داستان مسیر روشنی است که ختم به ظهور مهدی صاحب الزمان می شود.

وی همچنین با تلاوت آیاتی از قران در رابطه با قوم یهود گفت: هیچگاه این قوم ملعون به نفع مسلمانان چه شیعه و چه سنی کاری نمی کنند به خاطر همین در تمام کشورهای اسلامی جنگ برپا کردند تا قدرت مقابله در برابر صهیونیسم را نداشته باشند و وقتی مسلمان مسلمان را می کشد آنها با فروش سلاح جیب خود را پر می کنند.

مدیر حوزه علمیه امام صادق محمودآباد در پایان با ابراز امیدواری نسبت به نابودی آل سعود اظهار داشت: شکی نیست که امروز یک جنگ تمام عیار در سوریه در حال انجام است و از یک طرف سوریه و ایران و اخیرا روسیه و از سویی دیگر آمریکا و انگلیس و اسرائیل و آلمان و فرانسه که قدرت های ظالم دنیا هستند در حال جنگ هستند و این یعنی جنگ جهانی!

photo_2016-01-04_14-21-40

photo_2016-01-04_14-23-45

photo_2016-01-04_14-22-44

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز