نایب رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه وبویراحمدخبرداد

دعوت ازدو بانوی کهگیلویه وبویراحمدی به اردوی تیم ملی فوتبال کشور

۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۴:۴۰:۰۳
کد خبر: ۳۵۷۲۱۱
دعوت ازدو بانوی کهگیلویه وبویراحمدی به اردوی تیم ملی فوتبال کشور
سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی بانوان زیر 14 سال کشور از روز شنبه 12 دیماه در تهران محل کمپ تیم های ملی آغاز شده و تا روز سه شنبه 15 دیماه جریان دارد و از استان کهگیلویه وبویراحمد خانم ها ناهید علیزاده و بیتا طاهری در این اردو حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا ازیاسوج؛ نایب رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه وبویراحمداز دعوت دو بانوی هم استانی به اردوی تیم ملی فوتبال دختران زیر 14 سال کشور خبر داد.

اقدس نوربخش نایب رئیس هیئت فوتبال استان با بیان این خبر در جمع خبرنگاران  بیان داشت:سومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی بانوان زیر 14 سال کشور از روز شنبه 12 دیماه در تهران محل کمپ تیم های ملی آغاز شده و تا روز سه شنبه 15 دیماه جریان دارد و از استان کهگیلویه وبویراحمد خانم ها ناهید علیزاده و بیتا طاهری در این اردو حضور دارند.

نوربخش هدف از برگزاری این اردو را گزینش بازیکنان برترجهت حضور در اردو های اصلی تیم ملی زیر 14 سال بانوان کشور جهت حضور در فستیوال بانوان زیر 14 سال آسیا عنوان نمود و اظهار امیدواری نمود با پتانسیل موجود در بین بانوان استان شاهد حضور این دو بانوی عزیز فوتبالی در تیم ملی فوتبال بانوان کشور در مسابقات آسیایی خواهیم بود.

نایب رئیس هئیت فوتبال استان در ادامه به درخشش دیگر بانوان استان در عرصه ملی و فوتبال باشگاهی اشاره و از حضور خانم شبنم بهشت در تیم ملی و باشگاه لیگ برتر خبر داد  و افزود:در طی چند سال گذشته رشته فوتبال و فوتسال در استان کهگیلویه وبویراحمد در بین بانوان به جایگاه اصلی خود رسیده و همین امر باعث شده در کنار خانم بهشت بازیکنانی همچون مرضیه توفیقی نسب در تیم ملی فوتسال بانوان کشورحضور داشته باشند.

نوربخش نگاه فوتبال را به بحث آموزش مهم و وضروری دانست و از برگزاری کلاس های مربیگری درجه d  و داوری درجه 3 فوتسال بانوان تا پایان امسال خبر داد و از علاقمندان به فراگیری دوره مربیگری و داوری  در خواست  نمود  جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به دفاتر هیئت های فوتبال شهرستان و استان مراجعه نمایند .   

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز