دبیر کل جهادگران در نشست خبری اعلام کرد

معرفی اولین لیست انتخاباتی مجلس خبر گان و مجلس شورای اسلامی جبهه جهادگران

۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۰:۵۸:۵۳
کد خبر: ۳۵۷۳۲۳
معرفی اولین لیست انتخاباتی مجلس خبر گان و مجلس شورای اسلامی جبهه جهادگران
وهاب عزیزی دبیر کل جهادگران در نشست خبری با اعلام لیست کاندیداهای جبهه جهادگران، انتخابات 94 را استارت زد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، وهاب عزیزی دبیر کل جهادگران در نشست خبری جبهه جهادگران، لیست انتخاباتی را اعلام کرد.

وی در ادامه از نهادینه شدن فرهنگ جهادی صحبت کرد و گفت: در عصر فعلی که شکل تهاجم دشمن تغییر کرده و حملات و تهاجم قدیمی که دیروز از سوی خارج مرزها به شکل نبرد فیزیکی بود امروزه رنگ عوض کرده و با شکل دیگری  به داخل مرزها و حتی به داخل منازل آمده است، ایجاد فرهنگ جهادی و  نهادینه شدن آن ضروری می باشد.

دبیر کل جبهه جهادگران افزود، پس از پایان جنگ تحمیلی هشت ساله که تازه از جهاد اصغر فارغ شده بودیم رهبر هوشیار انقلاب نهیب زد، و از تهاجم و شبیه خون فرهنگی دشمن خبر داد و به جهاد اکبر توصیه کرد.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: امروزه ظهور روز افزون پرونده های اختلاس و تبانی به اشکال مختلف و متنوع یکی پس از دیگری نشان از یک عفونت درونی دارد که تهاجم فرهنگی بر پیکره انقلاب تحمیل کرده است. هر چند با وجود حکیمی دانشمند همچون مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ایی (مدظله العالی) و اراده پولادین ملت بزرگ ایران، این عفونت تحمیلی، حقیر و کوچک است ولی چون مسری است اگر درمان نشود دگران را نیز آلوده می کند.

وهاب عزیزی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: امسال دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی آزمون بزرگی است که با مشارکت حداکثری، هوشمندی و بصیرت علوی اقشار مختلف مردم می تواند برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات این سرزمین سربلند بیافزاید.

بدینوسیله جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی در الگوی فرهنگ جهادی و با شعار "ولایت پذیری، اخلاق اسلامی و حرکت جهادی"  فعالیت خود را برای انتخابات اسفند ماه آغاز و اعلام می نماید و از کلیه هم وطن های عزیز دعوت می کند در عرصه انتخابات حضوری فعال، پرشور و بانشاط داشته باشند..

وی در خصوص جناح متشکل در انتخابات افزود، ما جهادگر هستیم و فرهنگ جهادگری مکتبی است که خودش جریان ساز است و زیر مجموعه هیج جریانی قرار نمی گیرد. ودر اینجا اعلام می کنیم، جبهه جهادگران ایران اسلامی" هیچگونه وابستگی و دلبستگی به راست اصولگرا و چپ اصلاح طلب ندارد و تنها وابستگی و دلبستگی ما خدمت به مردم و سربازی ملت بزرگ ایران تحت لوای ولایت است.

عزیزی لیست کاندیداهای جهادگران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بدین صورت اعلام کرد.

آیت الله سید محمود علوی  -آیت الله محسن قمی کاندیدای  مجلس خبرگان رهبری                                        

میرحیدر جعفری حصارلو - نجف محمودی - حسین مظفر- حسین طلا- الیاس حضرتی- ابراهیم انصاریان- محمد علی رجائی نیا- بهنام ملکی- مریم زند- وهاب عزیزی  کاندیداهای جهادگران  مجلس شورای اسلامی در شهر تهران. 

وی در پایان عنوان کرد، کاندیدای جبهه جهادگران در شهرستانهای شهریار، ملارد و شهر قدس در غرب استان تهران دکتر حسین امیدوار می باشد.

 

1

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز