معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند:

تاکسی‌های آبادان و خرمشهر پلاک اروند می‌شوند

۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۸:۵۹:۳۴
کد خبر: ۳۵۷۳۸۴
تاکسی‌های آبادان و خرمشهر پلاک اروند می‌شوند
خبرگزاری برنا، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از طرح جایگزینی تاکسی‌های پلاک اروند با تاکسی‌های فعلی در آبادان و خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آبادان، محمدرضا معتمدی شامگاه دوشنبه در نشست خبری با خبرگزاری‌های این شهر، اظهار کرد: مقرر شده است تاکسی‌های پلاک اروند با تاکسی‌های فعلی آبادان و خرمشهر جایگزین شود.

وی افزود: تفاهم‌نامه‌های لازم منعقدشده و در حال حاضر سازمان منطقه آزاد، بانک‌ها و شرکت عامل آماده هستند و منتظر اقدام سازمان های تاکسیرانی آبادان و خرمشهر برای معرفی متقاضیان هستیم. سعی را بر این گذاشتیم که با کمترین وثایق بانکی این تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه تسهیلات بسیار مناسبی برای رانندگان تاکسی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: پیش از واگذاری خودروهای جایگزینی برای رانندگان کلاس توجیهی نیز در نظر گرفته می‌شود.

معتمدی ادامه داد: در صورت عدم استقبال تاکسیرانان آبادان و خرمشهر این امکان در اختیار بخش خصوصی قرار خواهد گرفت با این تفاوت که تسهیلات به بخش خصوصی تعلق نخواهد گرفت.

وی تاکید کرد: قیمت تمام‌ شده هر دستگاه خودرو حدود ۵۰ میلیون تومان است و بنا بر تفاهم‌نامه بین سازمان منطقه آزاد اروند و سازمان‌های تاکسیرانی آبادان و خرمشهر، متقاضیان دریافت خودرو پلاک اروند از سوی تاکسیرانی‌ها به ما معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز