فرماندار شهرستان نیر خبر داد:

احداث ۱۷ کارخانه در شهرک تخصصی آب نیر

۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۰:۲۷:۱۹
کد خبر: ۳۵۷۴۵۶
احداث ۱۷ کارخانه در شهرک تخصصی آب نیر
فرماندار شهرستان نیر گفت: هم اکنون 17 کارخانه در شهرک تخصصی آب نیر در حال احداث است

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، اکبر صمدی در جریان بازدید از کارخانه تولید فرآورده های نوشیدنی تسنیم نوش از راه اندازی فاز دوم و سوم این کارخانه خبر داد و گفت: فاز دوم و سوم این کارخانه با مشارکت و سرمایه گذاری 20میلیارد تومانی بخش خصوصی درخط تولید انواع آبمیوه های طعم دار و آبمعدنی گازدار در بسته بندی های شیشه ای، فلزی و پلاستیکی تولید خواهد شدکه درحال اجرا است.

وی گفت: فاز اول این کارخانه اوایل سالجاری با تولید ماءالشعیر و سرمایه گذاری 50 میلیارد تومانی مورد افتتاح قرار گرفته بود و فاز دوم و سوم این کارخانه تا اواخر سالجاری مورد بهره برداری قرار خواهدگرفت.

صمدی اضافه کرد: این کارخانه در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع احداث شده و با راه اندازی فاز دوم وسوم آن برای 70 نفر اشتغال ایجاد می شود.

فرماندار شهرستان نیر در جریان بازدید از کارخانه آب‌معدنی عطش واقع در شهرک تخصصی آب نیر از راه اندازی فاز دوم این کارخانه خبر داد و گفت: فاز دوم کارخانه عطش طی یکماه آینده با ارائه تسهیلات بانکی به مبلغ 5 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار خواهدگرفت.

وی یادآور شد: دراین کارخانه هم اکنون 20 نفر مشغول به کار است و با راه اندازی فاز دوم آن برای 20 نفر دیگر اشتغال ایجاد خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز