میلاد جعفری، بازیکن جدید تیم فوتبال مس کرمان:

مس کرمان باید در لیگ برتر حضور داشته باشد

۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۲:۱۸:۰۹
کد خبر: ۳۵۷۵۶۶
مس کرمان باید در لیگ برتر حضور داشته باشد
میلاد جعفری، بازیکن جدید تیم صنعت مس کرمان گفت: مس یکی از تیم‌های شناخته شده‌ی فوتبال ایران است و باعث افتخار من است که پیراهن این تیم را بر تن می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ وی در رابطه با اضافه شدن خود به تیم مس کرمان گفت: مس یکی از تیم‌های شناخته شده‌ی فوتبال ایران است و باعث افتخار من می‌باشد که پیراهن این تیم را بر تن می‌کنم. این تیم یکی از حرفه‌ای‌ترین تیم‌های فوتبال ایران است و باید در لیگ برتر حضور داشته باشد و باید به جایگاه واقعی خود برگردد.

جعفری ادامه داد: در نیم فصل دوم در خدمت این تیم خواهم بود و تمام تلاشم را خواهم کرد که با پیراهن مس بازیکن موثری باشیم و جواب اعتمادی که به من شده است را به بهترین شکل ممکن در کرمان بدهم.

وی افزود: این تیم بازیکنان بزرگ زیادی دارد که به شایستگی هم در نیم فصل اول در بین سه تیم اول جدول قرار گرفت. قطعا در نیم فصل دوم نیز باید تلاش کنیم که جایگاه تیم را در بین صعود کننده‌ها قرار دهیم و پتانسیل این کار با توجه به نظم و انضباطی که در تیم حاکم است کاملا وجود دارد.

جعفری با بیان اینکه در اردوی نیم فصل تلاش می‌کند که خیلی زود با تیم هماهنگ شود، گفت: اردوی بندرعباس بهترین فرصت برای من است که خود را با سایر بازیکنان تیم هماهنگ کنم و با تمام وجود تمرین خواهم کرد که با شروع بازی‌ها برای مس بازیکن مفیدی باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز