در تشریح برنامه‌های کمیته ایثارگران قزوین در ستاد دهه‌فجر مطرح شد؛

برپایی نمایشگاه قزوین ۵۷ و همایش هم‌اندیشی دانشجویان

۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۲:۳۶:۱۷
کد خبر: ۳۵۷۵۸۱
برپایی نمایشگاه قزوین ۵۷ و همایش هم‌اندیشی دانشجویان
رییس کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان قزوین برنامه‌های این کمیته را در جلسه ستاد دهه‌فجر این استان تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، جلسه ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان قزوین در سالن جلسات استانداری تشکیل شد و هر یک از مسئولین کمیته‌ های این ستاد به تشریح برنامه‌ها در ایام دهه‌فجر پرداختند.

در این جلسه، غلامرضا حقایق‌ پور، رییس کمیته ایثارگران ستاد دهه‌ فجر انقلاب اسلامی استان قزوین برگزاری یکصد برنامه‌ تدارک دیده این کمیته را در ایام دهه‌ فجر تشریح کرد.

وی تهیه و اجرای تئاتر خیابانی انقلاب 57 و اجرا در اماکن عمومی طی 10روز، برگزاری همایش هم‌ اندیشی دانشجویان با عنوان ریشه‌ های انقلاب همراه با پرسش و پاسخ‌ و برگزاری مسابقه‌ی پاسخ جوانان ایران به پیام مقام معظم رهبری خطاب به جوانان غرب را از جمله برنامه‌ های این کمیته برشمرد.

حقایق‌پور رونمایی از 3کتاب داستان، خاطره و شعر، برگزاری همایش یاد یاران، تجلیل از رزمندگان جمعیت حافظ وحدت قزوین، انتشار مجله‌ی سوره ویژه رزمندگان جهادگر استان قزوین، حضور زندانیان سیاسی قبل از انقلاب در نمازهای جمعه و بیان خاطره قبل از خطبه‌ها و برپایی نمایشگاه قزوین 57 در خیابان شهدا را از دیگر برنامه‌ های کمیته ایثارگران ستاد دهه‌ فجر انقلاب اسلامی استان قزوین عنوان کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز