مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان:

آغاز عملیات اجرایی شبکه گاز رسانی شهرک صنعتی شماره ۳ خرم آباد

۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۸:۲۸:۴۴
کد خبر: ۳۵۷۷۵۲
آغاز عملیات اجرایی  شبکه گاز رسانی شهرک صنعتی شماره ۳ خرم آباد
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان از احداث شبکه گاز رسانی شهرک صنعتی شماره 3 خرم آباد خبر داد .
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، "فرزاد محمدی" گفت‌: اجرای پروژه احداث شبکه گاز‌رسانی شهرک صنعتی شماره 3 خرم‌آباد به ‌عنوان یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های این شهرک صنعتی از طریق "مناقصه عمومی یک مرحله‌ای" به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار شد‌.
وی اظهار داشت‌: این پروژه شامل احداث ایستگاه گاز فشار متوسط و احداث شبکه گاز‌رسانی به خیابان‌های شهرک می‌‌باشد که مبلغ اعتبار آن حدود 4 میلیارد ریال بوده و محل تامین اعتبار آن از اعتبارات جاری شرکت می‌باشد که پیش‌بینی می‌شود عملیات اجرایی این پروژه ظرف مدت 4 ماه پایان یابد‌.
 محمدی افزود: تامین زیرساخت‌های صنعتی از جمله آب، برق، گاز و تلفن برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی از جمله وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی می‌باشند که این شرکت برای تامین زیرساخت‌ها و انجام پروژه‌های زیربنایی شهرک‌ها در نظر دارد علاوه بر تخصیص اعتبارات عمرانی از محل اعتبارات داخلی و جاری این پروژه‌ها را تکمیل نماید تا بدین ترتیب تکمیل و اتمام پروژه‌های عمرانی به سرعت و آهنگ بیش‌تری انجام پذیرد‌.
وی در این خصوص اعلام کرد‌: مشارکت صاحبان صنایع واحدهای تولیدی در پرداخت به موقع حقوق انتفاع سهم به‌سزایی در سرعت و تکمیل پروژه‌های عمرانی مورد نیاز شهرک‌ها و نواحی صنعتی دارد‌.
به گفته محمدی از 14 شهرک و ناحیه صنعتی قابل واگذاری در استان لرستان حدود 80 درصد دارای تمامی امکانات زیربنایی اولیه جهت استقرار متقاضیان سرمایه‌گذاری صنعتی می‌باشد‌.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز