مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان:

در راستای حقوق شهروندی باید همه افراد آموزش داده شوند

۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۸:۱۹:۱۹
کد خبر: ۳۵۷۷۵۴
در راستای حقوق شهروندی باید همه افراد آموزش داده شوند
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت:در راستای حقوق شهروندی باید همه افراد آموزش داده شوند، عنوان کرد: نباید نخبگان را از جامعه جدا کرد چراکه نخبگان ما سرمایه هستند ولی در همین جامعه زندگی می‎کنند.

به گزارش  خبرگزاری برنا از لرستان، محمدرضا صفی‎خانی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان لرستان، در جلسه کار گروه صیانت از حقوق شهروندی لرستان که در امروز، 15 دی‌ماه در سالن نشست‌های استانداری برگزار شد، گفت: از زمانی‎که قانون اولیه حقوق شهروندی تصویب شد ما نتوانستیم آن‌را به‎درستی به مردم آموزش دهیم .

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: همه ما یک وظیفه شرعی و قانونی نسبت به هم داریم و کسی‌ که به حقوق شهروندی خود آگاه شود قطعاً به دیگران ضرری نمی‎زند به همین جهت آگاه‎سازی به حقوق شهروندی را باید مدنظر داشته باشیم.

وی  افزود: همه ما یک وظیفه شرعی و قانونی نسبت به هم داریم و کسی‌که به حقوق شهروندی خود آگاه شود قطعاً به دیگران ضرری نمی‎زند به همین جهت  آگاه‎سازی به حقوق شهروندی را باید مدنظر داشته باشیم.
صفی‎خانی با بیان این‌که در این راستا باید جامعه هدف را فرزندان‌مان قرار دهیم چراکه حجم عظیمی را در بر می‎گیرد، ادامه داد: قانونی که چند دهه از آن می‎گذرد هنوز تعریف جامعی نداریم و خیلی از ما به‎صورت کامل مفاهیم این قانون را نمی‎دانیم.
وی با اشاره به این‌که در راستای حقوق شهروندی باید همه افراد آموزش داده شوند، عنوان کرد: نباید نخبگان را از جامعه جدا کرد چراکه نخبگان ما سرمایه هستند ولی در همین جامعه زندگی می‎کنند.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان لرستان تصریح کرد: این بحث که نخبگان ما در زمینه علمی جلوتر هستند بحث درستی است ولی تمام افراد جامعه ما نخبه هستند و باید شرایطی را برای آنها فراهم کرد که به این باور برسند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز