مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری اردبیل:

نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در اردبیل برگزار می شود

۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۲۱:۴۸
کد خبر: ۳۵۷۸۶۷
نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در اردبیل برگزار می شود
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده سازمان‌های مردم نهاد در استان اردبیل توانمندتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، شفیع شفیعی در نشست تخصصی توسعه تعامل و توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد استان افزود: هدف ما از برنامه‌ریزی‌ برای توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد استان این است تا با استفاده از ظرفیت این سازمان‌ها، گام های محکمی برای توسعه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در منطقه برداشته شود.

وی با اشاره به بحث کاهش آسیب های اجتماعی گفت: این دفتر به صورت هفتگی نشست هایی را با نهادها و سازمان‌های ذیربط در راستای پیشگیری و ارائه راهکار برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در منطقه برگزار می کند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل تصریح کرد: مشارکت اجتماعی با دستگاه‌های اجرایی تأثیرگذار در منطقه افزایش یافته و با استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد تمهیدات اساسی درخصوص پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد و خشونت انجام شده است.

شفیعی از برگزاری کارگاه‌ها و نمایشگاه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی در اردبیل خبر داد و افزود: با حمایت دستگاه‌های اجرایی برگزاری نشست‌های تخصصی، نمایشگاه و کارگاه‌ها با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در منطقه افزایش می‌یابد.

وی در ادامه گفت: سازمان های مردم نهاد از تاثیرگذاری بیشتری در راستای کاهش آسیب های اجتماعی برخوردارند و به همین دلیل برای افزایش تعداد سازمان های مردم نهاد و توانمندسازی آنها باید بیش از پیش اهتمام بورزیم.

نظر شما