دلقکان سرهنگ؛ همچنان روی بورس

کمک هزار و هفتصد دلاری به کودکان مهاجر

۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۲۴:۲۷
کد خبر: ۳۵۷۹۶۵
کمک هزار و هفتصد دلاری به کودکان مهاجر
محمدکاظم کاظمی، شاعر مطرح افغانستانی از کمک هزار هفتصد دلاری به طرح«این کتاب می‌خواهد برای کودکان لباس بخرد» خبر داد.

کاظمی در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد افزود: جمعی از افغانستانی‌های مقیم کانادا و آمریکا در راستای حمایت از طرح "این کتاب می‌خواهد برای کودکان لباس بخرد" با کمکی هزار و هفتصد دلاری به این طرح پیوستند.

سلمان نظافت یزدی که با مجموعه شعر«دلقکان سرهنگ» بانی حمایت از کودکان مهاجر شده است، در پاسخ به این سوال که بعد از گذشت حدود دو هفته از شروع این طرح، واکنش‌ها را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: از آنجایی که انتشار این مجموعه به صورت الکترونیکی انجام شده بود انتظار این حجم از واکنش ها را نداشتیم. اما خدا را شکر تا الان بعد از گذشت دو هفته شاهدیم که مردم و خیران با دیدن تبلیغات و اطلاعیه‌های این طرح در شبکه‌های اجتماعی از آن استقبال کردند و امیدوارم این حمایت‌ها همچنان ادامه داشته باشد و هم‌وطنان ما هم به این طرح کمک کنند تا آغاز راهی برای همدلی بیشتر با مهاجرین باشد.

وی افزود: تاکنون نزدیک به هفت میلیون تومان برای کمک به مهاجران افغانستانی جمع‌آوری شده است و من از تمام دوستان و خیرانی که از این طرح بدون هیچ چشم‌داشتی کمک کرده‌اند، تشکر می‌کنم.

گفتنی است؛ «دلقکان سرهنگ» مجموعه شعر آزاد سلمان نظافت است که شعرهای اجتماعی، عاشقانه و اجتماعی او را در بر می‌گیرد. این کتاب با شعار «این کتاب می‌خواهد برای کودکان لباس بخرد» منتشر شده است تا برای برای تهیه لباس عید کودکان مهاجر افغانستانی از مخاطبانش کمک بگیرد. شما می‌توانید کمک های نقدی خود را به شماره کارت بانک تجارت به اسم محمدکاظم کاظمی: 6273532010484322 واریز نمایید.

مجموعه شعر «دلقکان سرهنگ» را می‌توانید از این آدرس http://goo.gl/KCvbLo دانلود کنید.

نظر شما