اهمیت انتخابات در توسعه وآبادانی هر استان

۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۱:۱۵
کد خبر: ۳۵۸۲۸۸
چنانچه بخواهیم از دیدگاه امنیتی به انتخابات که از حقوق اساسی ملت است نگاه کنیم اهمیت انتخابات بسیار مهم وبرجسته تر جلوه خواهد کرد

به گزارش خبر گزاری برنا از لرستان ، چنانچه بخواهیم از دیدگاه امنیتی به انتخابات که از حقوق اساسی ملت است نگاه کنیم اهمیت انتخابات بسیار مهم وبرجسته ترجلوه خواهد کرد.

نفس انتخابات، میدانی با  حضور تک تک ملت با گرایش های متفاوت ، دینی ، مذهبی وقومی می باشد.

بر طبق تجربه های تاریخی حضور گسترده وفعال در انتخابات ضامن امنیت کشوردر تمامی ابعاد آن است.

اما این میسرنخواهد بودمگر اینکه گروه های مختلف سیاسی ، احزاب ، تشکل های صنفی ، اجتماعی وقومی  آنچنان که قانون اساسی کشور ما  اجازه حضور در عرصه انتخابات راداده است بتوانند در این رقابتها نقش ایفا کنند.

در این صورت آن نماینده ایی که  انتخاب می شود آرا واقعی یک ملت را با خودبه همراه داشته واین مردم پشتوانه محکمی برای ایشان ودر سطح ملی پشتوانه قابل اطمینانی برای امنیت کل کشور خواهند شد.

بنابراین انتظار می روددر موقعیت بسیار حساس کنونی که تروریسم وپشتیبانان غربی ومنطقه ایی آنها آشکارا دشمنی خود را با کشور اسلامی ایران ، نظام مقدس جمهوری اسلامی وملت شهید پرور ما ، ابراز می کنند؛ زمینه حضور حداکثری وگسترده وحماسی مردم فراهم شود تا دشمنان تاریخی ما برسر جای خود بنشینندودست از شرارت ودشمنی بردارند.

تاریخ نشان می دهدهرگاه ملت ایران گرامی داشته شده است هیچ دشمنی نتوانسته است به مرزهای این سرزمین تعرض کندومطمئناً بار دیگر مانند همه انتخابات گذشته ، ملت ما در کارزارانتخابات 7 اسفندحماسه آفرین خواهد بود.

حضور حداکثری در انتخابات آینده انتخاباتی حماسه آفرین را رقم خواهد زدولازم است برای این حضور تمام تشکل های صنفی ، احزاب وگروه های سیاسی نه فقط برای حضور در انتخابات ویک مقطع زمانی معین ،بلکه حضور مستمرپس از انتخابات ونظارت مردمی بر عملکرد نمایندگان ونهایتاً نظارت مستمر بردولتمردان ، دراین انتخابات مهم مشارکت کامل داشته باشند.

همچنین این نقش مستمر پس از انتخابات باعث می شود کسی جرات وجسارت خیانت به مردم واموال عمومی را نداشته باشد.

زیرا واقعیت دنیای امروز ایجاب می کندکه با نظارت مردمی بتوان افراد  فرصت طلب وسودجو را به حاشیه راندواز دخل وتصرف در اموال عمومی ورانت خواری  وسوء استفاده از قدرت جلوگیری کرد.

به هر حال نظر ملت شریف ایران همیشه  این بوده  است که افراد امین وپاک دست ومومن را انتخاب کنند.

در حوزه های انتخابیه ایی چون لرستان واز جمله پلدختر امید است که مردم این استان شهید پروروهمیشه با وفا به نظام بتوانند با انتخاب  نمایندگان شاخص وکاردان وآشنا به وظایف واقعی نمایندگی  انتخابهای خوبی داشته واین استان محروم را در سایه امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی  وبراساس برنامه های توسعه بخش دولت تدبیر وامید جناب دکتر روحانی در روند توسعه وپیشرفت قرار دهند.

مجید پور کرموند- معلم بازنشسته از پلدختر

نظر شما