فرماندار پلدختر:

دو هزار و۶۰۰ نفر کار برگزاری انتخابات پلدختر را بر عهده دارند

۱۳۹۴/۱۰/۱۷ - ۱۵:۰۵:۳۰
کد خبر: ۳۵۸۲۹۰
دو هزار و۶۰۰ نفر کار برگزاری انتخابات  پلدختر را بر عهده دارند
فرماندار پلدختر گفت: دو هزار و 600 نفر عوامل اجرایی ،نظارتی، بازرسی و انتظامی در روز رای گیری کار برگزاری انتخابات مجلس دهم را در شهرستان پلدختر بر عهده دارند .

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،نورالدین درمنان در گفت و گو با خبرنگار برنا به وضعیت برگزاری انتخابات در این شهرستان اشاره کرد و افزود:90 شعبه اخذ رای در حوزه پلدختر برای حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه سال جاری پیش بینی شده است .   

وی با بیان این که هم اکنون تمام امور انتخاباتی در پلدختر روال عادی و مطلوب دارد گفت: وی با بیان این که ،به دنبال برگزاری انتخاباتی شکوهمند و رقابتی هستیم افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، رای حق الناس است که این مهم می طلبد که مجریان انتخابات با دقت و حساسیت بیش تری برای سلامت آن تلاش کنند .

فرماندار پلدختر گفت: انتخابات بر قانون مداری و امانت داری استوار است و دست اندرکاران انتخابات ،حق هیچ گونه دخالتی در تشخیص مردم ندارند و تنها وظیفه مجریان عرضه سلیقه یا نوع مدیریت در جامعه است مردم خود تشخیص می دهند این سلیقه تقویت شود و یا تداوم پیدا کند .

درمنان با بیان این که مسوولان انتخابات حق ندارند بر له و یا علیه کاندیدایی صحبت و یا اقدام کنند افزود: هیچ کدام از مدیران مجاز به استفاده از ابزارها و موقعیت خود به نفع یا علیه یکی از کاندیداها نیستند و دست اندرکاران انتخابات نیز به عنوان متولیان برگزاری ،موظف به صیانت از آرای مردم و بی طرفی در امر انتخابات هستند .

وی امانتداری را از مهمترین ویژگی برگزار کنندگان انتخابات دانست و تصریح کرد: بر نحوه تبلیغات کاندیداها نظارت و کنترل می شود زیرا منافع ملی را در برگزاری انتخابات مد نظر است و باید این مهم در اولویت برنامه مسوولان قرار گیرد .

فرماندار پلدختر گفت: وظیفه مجریان و دست اندرکاران انتخابات ،فراهم کردن حضور پر شور مردم و مهیا کردن امکانات و شرایط مطلوب برای برگزاری انتخابات با نشاط و پویا در چارچوب قانون است. #

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز