برگزاری دوره آموزش داوری درجه ۳ تکواندو در محمودآباد

۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۱۱:۲۹:۲۱
کد خبر: ۳۵۸۴۵۳
برگزاری دوره آموزش داوری درجه ۳ تکواندو در محمودآباد
به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد و با همکاری هیات ورزشی تکواندو مازندران و هیات تکواندو محمودآباد یک دوره کلاس آموزش داوری درجه 3 تکواندو در محمودآباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ این دوره آموزشی به منظور ارتقاء سطح داوری در بخش کیوروگی تکواندو ویژه آقایان و به صورت استانی، در محل سالن پهلوان حسین توکلی شهرستان محمودآباد آغاز شد.

دوره آموزشی داوری درجه 3کیوروگی تکواندو در بخش مردان، با حضور مسعود استاد ذوالفقاری،  مدرس کلاس آموزشی  و با حضور فیض الله نفجم، رئیس هیأت تکواندو مازندران، رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد و مسئولین آموزش هیأت  تکواندو استان، برگزار شد که 40 داور درجه 3 از 8 شهرستان در دو بخش تئوری و عملی زیر نظر ذوالفقاری، مسئول کمیته آموزش فدراسیون تکواندو و مدرس این دوره به مدت 4 روز به فراگیری جدیدترین مسائل داوری تکواندو پرداختند.

لازم به ذکر است در دوره آموزش داوری درجه 3 کیوروگی مباحث قوانین داوری، تجزیه و تحلیل قوانین داوری در بخش تئوری و علائم عملی و کاربرد آنان و نمره گذاری با سیستم در بخش عملی به هنرجویان شرکت کننده در این دوره تدریس شد.

گفتنی است آزمون دوره داوری درجه سه  کیوروگی امروز در دو بخش تئوری و عملی در محل سالن حسین توکلی محمودآباد برگزار می شود.

نظر شما