در محمودآباد برگزار می شود

مسابقات ساحلی چندجانبه اتومبیلرانی و موتورسواری قهرمانی کشور

۱۳۹۴/۱۰/۱۸ - ۰۴:۳۱:۱۵
کد خبر: ۳۵۸۴۶۷
مسابقات ساحلی چندجانبه اتومبیلرانی و موتورسواری قهرمانی کشور
مسابقات ساحلی چندجانبه اتومبیلرانی آفرود و موتورسواری کراس چند جانبه ساحلی قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ مسابقات ساحلی چندجانبه اتومبیلرانی آفرود و موتورسواری کراس قهرمانی کشور با حضور تیم‌های برتر کشور در نیمه دوم دی‌ماه در ساحل گل شهر سرخ‌رود برگزار می‌شود.

اسماعیل پهلوان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد، در این باره گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌ گرفته و بازدیدی که مسئولان اتومبیلرانی از ساحل گل شهر سرخ‌رود به عمل آوردند مقرر شد مسابقات اتومبیلرانی آفرود و موتورسواری کراس گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرخ‌رود روز جمعه ۱۸ دی در پیست  ساحل گلشهر سرخ رود برگزار شود.

وی گفت: در این دوره از رقابت ها 500 ورزشکار و عوامل اجرایی حضور دارند و مسابقات با حضور برترین های کشور درسطح بسیار بالایی برگزار خواهدشد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات شرکت کنندگانی از استان های خراسان، گلستان، سیستان، تهران، قزوین، البرز، چهارمحال بختیاری و مازندران از (13 شهر ) برای این مسابقات اعلام آمادگی کردند و تیم ها و شرکت کنندگان یک روز قبل از مسابقه در سرخ رود اسکان یافتند.

مسابقات موتورسواری کراس در دو کلاس 250 و450 و اتومبیلرانی آفرود در 4 کلاس  برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد در پایان صحبت های خود از برگزاری یادواره شهدای جامع ورزش شهرستان محمودآباد با محوریت شهید مدافع حرم شهید خان‌زاده و شهید بهرام اسدپور گلوگاهی در محمودآباد خبر داد و گفت: به‌منظور تکریم مقام شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم شهید اسماعیل خان‌زاده و شهید شاخص جامعه ورزش کشور شهید بهرام اسدپور گلوگاهی یادواره شهدای جامع ورزش شهرستان محمودآباد در روز یکشنبه ۲۰ دی‌ماه  بعد از نماز مغرب و عشاء در زورخانه شهید ناطق نوری  شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز