به همت بهزیستی شهرستان ملارد :

مسابقه سه جانبه فوتسال در سالن شهید ثمری ملارد برگزار شد

۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۷:۰۸:۰۹
کد خبر: ۳۵۸۵۸۴
به همت اداره بهزیستس شهرستان ملارد دیدار دوستانه تیم‌های فوتسال هنرمندان و مدیران رسانه ورزش و پیشکستوتان ملارد به نفع کودکان بی سرپرست و معلول برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، دیدار سه جانبه فوتسال به نفع کودکان بی سرپرست و معلول میان سه تیم ستارگان هنرمند ایران، پیشکسوتان ملارد و انجمن صنفی مدیران رسانه  با حضور شاهقلیان معاون سیاسی،اجتماعی فرمانداری ملارد، اعضای شورای اسلامی، گروسی نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی، مرتضی قربانی رییس  اداره بهزیستی، خراسانی شهردار، صیفوری رئیس اداره ورزش و جوانان، بخشدار مرکزی ملارد، علی رئیس اوژن رییس اداره ارشاد اسلامی، همتی  فرمانده انتظامی شهرستان  و جمع کثیری از مردم خیر شهرستان در ورزشگاه شهید ثمری ملارد برگزار شد.

 برپایه این خبر در این تورنمنت تیم ستارگان هنر در دیدار اول مقابل منتخب ملارد با نتیجه ١ بر ١ مساوی (با تک گل سامان صفاری) به اتمام رسید.

در ادامه و در در بازی دوم مقابل تیم حرفه ای فوتسال که با اسم  مدیران انجمن صنفی رسانه شرکت کرده بودند با نتیجه ٤ بر ١ نتیجه را واگذار کرد.

در حاشیه این مسابقات فروش پیراهن امضا شده تیم ستارگان هنر ایران  به مبلغ ٢٠ میلیون تومان  به نفع کودکان  بود که توسط خراسانی شهردار ملارد خریداری شد  و موجب  خوشحالی هنرمندان و تماشاگران پر شور  حاضر در ورزشگاه ثمری ملارد شد.photo_2016-01-08_20-38-37

علیرضا رئیس اوژن ریاست اداره ارشاد اسلامی شهرستان ملارد که بعنوان سنگربان در تیم منتخب پیشکسوتان  ملارد بود گفت برای   احترام به اهداف خیریه این بازی در این تیم حضور یافتم البته در دوران جوانی هم فوتبال بازی میکردم .

همچنین هومن جوادی از تیم ستارگان هنر درباره  بازی خیریه در گفتگو با برنا اظهار داشت :16 سال است که هنرمندان در قالب تیم های مختلف در کنار یکدیگر هستند ، تیم ستارگان هنر با رویکردی متفاوت و با اهداف خیریه شکل گرفت و تا کنون در دیدار های خیریه بسیاری به میدان رفته است .

وی با اشاره به وظیفه هنرمندان در قبال جامعه در خصوص حضور تیم ستارگان هنر در این تورنمنت خیریه گفت برای اینکه بتوانیم یک  قدم مثبت در کنار خیرین این شهرستات برداریم به ملارد آمده ایم . و تاکید کرداز تیم رسانه توقع نداشتیم که در چنین بازی خیریه ایی آنقدر جدی بازی کنند که منجر به مصدومیت شدید بازیکن تیم هنر شود . اما  شکر میکنیم که با فروش پیراهن تیم به اهداف خیریه مان که اصل بود ، رسیدیم .

وحید مهابادی بعنوان  مجری و گزارشگر در این امر خیر سهیم بود و در گفتگو با خبرنگار ما تاکید کرد باید بیش از این ها از قابلیت هنرمندان برای اهداف خیریه استفاده شود .

خاطر نشان میگردد در این دیدار خان عمو بازیگر شبکه دو سیما برای کودکان برنامه بسیار زیبایی را اجرا کرد.

در دیدارهنرمندان با تیم انجمن صنفی رسانه  امین مومنی پور  بازیگر تئاتر  و بازیکن تیم ستارگان هنر  از ناحیه پا آسیب دید .

photo_2016-01-08_20-38-56photo_2016-01-08_20-38-21photo_2016-01-08_20-38-301962715

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز