احداث ۲۰۰ کیلومتر از راه های روستایی خوزستان، تا پایان سال

۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۱:۵۰:۴۶
کد خبر: ۳۵۸۷۸۲
احداث ۲۰۰ کیلومتر از راه های روستایی خوزستان، تا پایان سال
مدیر راه روستایی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: تا پایان امسال 200 کیلومتر از راه‌های روستایی در استان احداث و روکش آسفالت می شوند.

پوریا دشتی ‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا در اهواز، با اشاره به اینکه در حال حاضر 110 پروژه در حوزه راه‌ روستایی استان فعال هستند، بیان داشت: با این وجود، 20 پروژه دیگر نیز در حال انجام فرآیند مناقصه هستند که پس از پایان این فرآیند عملیات احداث آن ‌ها آغاز خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه، تا پایان امسال 200 کیلومتر از راه‌های روستایی در استان احداث و روکش آسفالت خواهند شد، بیان داشت: تمام این 110 پروژه، به صورت فعال با پیشرفت‌ های متفاوتی در حال تکمیل هستند.

این مقام مسئول در اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان، خاطرنشان کرد: در ابتدای سال جاری تاکنون 130 کیلومتر از این پروژه‌ ها به صورت کامل انجام شده و حدود 70 کیلومتر باقی‌ مانده آن تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

 دشتی ‌زاده تصریح کرد: مجموع اعتبار پروژه‌ های در حال اجرا حدود 180 میلیارد تومان است که تاکنون فقط 40 میلیارد آن تامین شده و تامین مابقی اعتبارات این پروژه ها، ضروری است.

 وی با اشاره به مشکلات بودجه ‌ای در روند اجرای پروژه‌ ها و ملی ‌استانی بودن اعتبارات این طرح‌ ها عنوان کرد: مشکلات اعتباری اجرای این پروژه‌ ها عمدتاً مربوط به بخش اعتبارات ملی است و تاکنون هیچ تخصیصی از این بخش برای اجرای پروژه ‌ها انجام نشده است.

 دشتی‌ زاده خاطرنشان کرد: منابع ملی فقط تامین ‌کننده قیر موردنیاز پروژه‌ ها است اما در حال حاضر اعتبار اجرای این پروژه‌ ها از طریق اعتبارات استانی، ماده 108 و شرکت نفت تامین می‌ شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز