توضیحات اداره کل ارشاد اسلامی خوزستان در پاسخ به برخی حواشی کنسرت مهدی یراحی

۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۵:۱۷
کد خبر: ۳۵۸۸۰۸
توضیحات اداره کل ارشاد اسلامی خوزستان در پاسخ به برخی حواشی کنسرت مهدی یراحی
معاون سینمایی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه تمام قطعات کنسرت مهدی یراحی در اهواز مجوز اجرا داشت، گفت: این کنسرت موسیقی از کنسرت قبلی این خواننده خوزستانی بهتر و با استقبال گسترده برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در خوزستان، ناصر چنانی در گفتگو با خبرگزاری برنا از اهواز، به دنبال برخی شایعات در خصوص برگزاری قطعاتی فاقد مجوز در کنسرت شب گذشته مهدی یراحی، اظهار کرد: این کنسرت بدون هیچ گونه مشکل خاصی برگزار شد و همه قطعات این کنسرت دارای مجوز بود و پرونده آن تکمیل شده بود.

وی افزود: این خواننده که از اهالی این مرز و بوم است و مورد حمایت مردم خوزستان است، کنسرت بسیار خوبی برگزار کرد.

چنانی گفت: مردم با نگاه خوبی از این هنرمند خوزستانی حمایت کردند و این هنرمند متعهد را حمایت خوبی کردند که مایلیم شاهد حضور بیشتری از این هنرمند در خوزستان باشیم که خوشبختانه استقبال از این کنسرت نسبت به کنسرت قبلی بهتر بود و لازم بود مردم از چنین هنرمندی استقبال کنند.

وی ادامه داد: قطعاتی که در این کنسرت اجرا شد بیشتر قطعاتی بودند که برای نخستین بار اجرا شدند.

وی همچنین در خصوص شایعاتی مبنی بر اینکه نیروهای شخصی کارت شناسایی از مردم شرکت کننده را در کنسرت خواستار شدند، یادآور شد: نظارت در این کنسرت مانند سایر کنسرت ها بود و تفاوتی در نظارت نبود اما همانگونه که در متن بلیت قید شده بود، برای تصدیق خریدار، کارت شناسایی با بلیت تطبیق داده می شود و مورد خاصی در این کنسرت پیش نیامد.

بر اساس این گزارش، قطعه "خاک" از جمله آثار مهدی یراحی است که به معضلات زیستی محیطی خوزستان مربوط می شود و از سوی مردم استان با استقبال چشم گیری همراه بوده است.

گفتنی است، کنسرت مهدی یراحی پنجشنبه و جمعه شب، 17 و 18 دی در سینما هلال اهواز برگزار شد.

 

نظر شما