با حضورمسئولان استانی وشهرستانی صورت گرفت؛

افتتاح سالن ورزشی روستای آب شیرین شهرستان گچساران

۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۴:۵۷:۵۸
کد خبر: ۳۵۸۹۴۷
افتتاح سالن ورزشی روستای آب شیرین شهرستان گچساران
اعتبارات هزینه شده برای این سالن ورزشی از محل اعتبارات ملی 540 میلیون تومان بوده و در مساحت 450 متر مربع ساخته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ازگچساران،با حضور مسئولین استانی ،سالن ورزشی روستای آب شیرین شهرستان گچساران افتتاح شد.

در آئین افتتاح این سالن که با حضور خادمی استاندار استان ،نیک اقبالی معاون عمرانی ، تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت ،فرماندار و بخشدار ، ایزد پور مدیرکل ورزش و جوانان استان و عنبریان معاون توسعه منابع و پشتیبانی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی  برگزار شد ،سالن ورزشی روستای آب شیرین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

در این آیین جها‌نبخش ایزدپور مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این سالن ورزشی چند منظوره در کنار زمین چمن مصنوعی که قبلا افتتاح شده بود مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و جوانان آب‌شیرینی می‌توانند از مزایای هر دو فضای ورزشی در این مکان استفاده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آغاز به کار ساخت این سالن ورزشی از سال ۹۲ بوده که اکنون در آستانه سی‌و‌هفتمین بهار آزادی و جشن سالگرد پیروزی انقلاب افتتاح می‌شود.

این مسئول گفت: اعتبارات هزینه شده برای این سالن ورزشی از محل اعتبارات ملی 540 میلیون تومان بوده و در مساحت 450 متر مربع ساخته شده است.

ایزدپور در ادامه با تشریح برنامه‌هایی که در دهه‌فجر امسال در حوزه ورزش استان اجرا خواهد شد، اظهار کرد: امسال در دهه‌فجر برنامه‌های مختلفی در زمینه‌های گوناگون ورزشی و فرهنگی توسط اداره‌کل ورزش و جوانان استان در سراسر کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان از برگزاری مسابقات ورزشی همانند تکواندو، کاراته، کونگ‌فو، رزمی، دارت، تیراندازی ژیمناستیک و شطرنج در این ایام خبر داد.

برگزاری همایش‌های پیاده‌روی در این دهه از دیگر برنامه‌هایی بود که مدیرکل ورزش و جوانان استان به آن اشاره کرد و گفت: مردم استان تاکنون استقبال بسیار خوبی از همایش‌های پیاده‌روی داشته‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح چند‌ پروژه ورزشی در شهرستان‌های مختلف استان خبر داد و گفت: برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی از مهم‌ترین برنامه‌های ما برای دهه‌فجر امسال است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز