معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمدخبرداد:

پذیرش ۹ طرح اقتصادی کهگیلویه وبویراحمد با مشارکت سرمایه گذار خارجی

۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۶:۲۷
کد خبر: ۳۵۸۹۵۹
پذیرش ۹ طرح اقتصادی کهگیلویه وبویراحمد با مشارکت سرمایه گذار خارجی
وی یادآور شد: این استان با آمادگی کامل از هر نوع سرمایه گذاری در راستای ایجاد طرح های اشتغالزا، تولیدی و اقتصادی به خوبی استقبال می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا ازیاسوج؛معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: 9 طرح بزرگ اقتصادی با مشارکت سرمایه گذار خارجی در سازمان سرمایه گذاری مرکز کشور مورد پذیرش و در سایت این سازمان قرار گرفت.

 مجید محنائی در ستاد تسهیل سرمایه گذاری استان، افزود: این تعداد طرح مورد تایید از مجموع 95 طرح و فرصت های سرمایه گذاری در این استان است که با تمام شرایط و جوانب کار و بروز رسانی شده به سازمان سرمایه گذاری وزارتخانه اقتصاد و دارائی کشور ارسال شده بود.

محنائی، طرح تولید شمش فولاد سقاوه، تله کابین یاسوج، پالایشگاه گچساران، پتروشیمی دهدشت، طرح تولید بتن، تله کابین سی سخت، پتروشیمی گچساران و طرح سرمایه گذاری فرآورده های نفتی را ازجمله این فرصت ها برشمرد.

وی، این طرح ها در بخش سرمایه گذاری خارجی این سازمان و با مشارکت متقاضیان سرمایه گذار خارجی و ملی با همکاری سازمان سرمایه گذاری مرکز کشور اجرا می شوند.

محنائی به مشوق های خوب سرمایه گذاری  و سود بانکی کم در این استان برای ایجاد فرصت سرمایه گذاری در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: برای سرمایه گذاری با مشارکت سرمایه گذاران خارجی در استان قدم های اولیه برداشته شده است.

وی تاکید کرد: با تلاش دولت تدبیر و امید و فراهم کردن شرایط  و استقبال خوب سرمایه گذاران کشورهای خارجی در ایران، درتلاش هستیم تا این استان هم سهم خود را از مشارکت متقاضیان سرمایه گذار خارجی بدست آورد.

وی ابراز داشت: با برنامه هائی که دولت برای توسعه سرمایه گذاری دارد و با به بروز رسانی طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری، شرایط در استان ما هم به گونه ای فراهم شده است که از سرمایه گذارخارجی، ملی و استانی به خوبی استقبال می شود.

محنائی، حمایت، تسهیل و رفع مشکلات سرمایه گذاران و طرح های تولیدی استان را از دیگر برنامه های ستاد تسهیل برشمرد و اظهار داشت: طرح های تولیدی مشکل دار استان در ستاد تسهیل مطرح و راهکار لازم برای رفع مشکلات آنها ارائه می شود.

 وی یادآور شد: این استان با آمادگی کامل از هر نوع سرمایه گذاری در راستای ایجاد طرح های اشتغالزا، تولیدی و اقتصادی به خوبی استقبال می کند.

همچنین در این نشست مشکلات دو کارخانه  تولید شن و ماسه کوهی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نظر شما