فرمانده انتظامی استان:

کلاهبردار فراری در قزوین دستگیر شد

۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۱:۵۷:۳۳
کد خبر: ۳۵۹۱۴۵
کلاهبردار فراری در قزوین دستگیر شد
سردار محمودی از دستگیری یک کلاهبردار فراری در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین سردار مهدی محمودی با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع حکم جلب از اجرای احکام مدنی دادگستری قزوین به پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه متهمی به نام " ک- ک" محکوم به پرداخت 20 میلیارد ریال در حق فردی در شهرستان انزلی شده و در مکانی نامعلوم در قزوین ساکن است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: متهم که یکی از تجار شمال کشور بوده پس از چندین نوبت خرید از شاکی پرونده و جلب اعتماد فروشنده، طی چندین معامله اقدام به ارائه چک به فروشنده می کند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: فروشنده پس از مراجعه به بانک و پس از مواجه شدن با خالی بودن حساب بانکی متهم، متوجه کلاهبرداری خریدار شده که با شکایت شاکی و تشکیل پرونده، رسیدگی به پرونده در دستور کار دستگاه قضائی قرار می گیرد.

محمودی افزود: اقدامات همه جانبه ای در خصوص شناسایی متهم تحت تعقیب انجام می شود که پس از حصول اطمینان از حضور متهم فراری در قزوین پس از ساعت ها تعقیب و مراقبت و استفاده از منابع مردمی متهم در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از خیابان های قزوین دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

وی گفت: متهم به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی و در اجرای دستور دستگاه قضا، برای ادامه سیر مراحل رسیدگی پرونده به شهرستان انزلی منتقل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز