مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

چند پروژه ورزشی در شهرستان‌ها به مناسبت دهه فجر افتتاح خواهد شد

۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۴۸:۱۴
کد خبر: ۳۵۹۱۸۲
چند پروژه ورزشی در شهرستان‌ها به مناسبت دهه فجر افتتاح خواهد شد
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در دهه فجر چند سالن ورزشی و استادیوم در شهرستان های کرمان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمود محمودی‌نیا درمورد پروژه‌های قابل افتتاح دهه فجرتوسط اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان اظهار داشت: یک سالن ورزشی در نجف شهر واقع در شهرستان سیرجان که کلنگ زنی آن از سال 91 آغاز شده است با اعتبار 8031 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: در احمدیه نوق واقع در شهرستان رفسنجان نیز سالن ورزشی که احداث آن مربوط به سال 86 است با اعتبار 5143 میلیون تومان در دهه فجر افتتاح می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به بهره برداری دو سالن ورزشی سقف کوتاه در بافت و رابر که از سال 91 کلنگ خورده است، عنوان کرد: در سالن بافت اعتباری بالغ بر 3903 میلیون ریال و در رابر با اعتبار 2824 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین از افتتاح استادیوم ورزشی در رودبار جنوب خبر داد و گفت: کلنگ زنی این استادیوم از سال 83 آغاز شده بود و با اعتبار 17091 میلیون ریال در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

محمودی نیا خاطرنشان کرد: میزان اعتبار هزینه شده برای این پروژه های ورزشی در مجموع 36992 میلیون ریال بوده که از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز