فرماندار شادگان:

کیفیت آب شرب شادگان بهبود می یابد

۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۵:۵۰
کد خبر: ۳۵۹۱۹۹
کیفیت آب شرب شادگان بهبود می یابد
فرماندار شادگان گفت: با بهره برداری از پروژه احداث خط لوله آب شرب 52 اینج دارخوین به شهرستان شادگان، مردم این منطقه شاهد بهبود کیفیت آب خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از شادگان، بهروز فرج اللهی در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه خط لوله آب شرب 52 اینج دارخوین- شادگان، اظهارداشت:  با توجه به مشکلات موجود در تامین آب شرب شهرستان و پوسیدگی خط انتقال آب از خط لوله 40 اینجی، عملیات احداث خط لوله 52 اینچ دارخوین- شادگان از تصفیه خانه دارخوین تا شهر شادگان با لوله های فولادی پوشش دار بقطر یک هزار و 300 و بطول 26 کیلو متر آغاز شد.

وی افزود: خط انتقال فعلی آب شادگان با قطر 40 اینچ، بیش از نیم قرن عمر دارد که هم کیفیت و کمیت آب شهر را تحت تاثیر قرار می دهد.

نماینده عالی دولت در شادگان خاطر نشان کرد: با افتتاح این پروژه ضمن بهبود وضعیت کیفی آب شرب مردم این مناطق، نیاز آب شرب شهرستان شادگان و روستاهای مسیر  تامین خواهد شد.

فرج اللهی همچنین با بیان اینکه انتخابات یک حماسه مهم و بیانگر مردمسالاری است، گفت: نامزدهای انتخابات باید تابع قانون باشند و از تخریب یکدیگر پرهیز کرده و به جای آن برنامه های خود را معرفی کنند.

فرماندار شادگان در پایان حضور حداکثری مردم را در انتخابات قانونمند ضروری و مهم دانست و بیان داشت: با استفاده از همه ظرفیت ها و با تکیه بر قانون، تلاش همه ما بر پایه حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات است.

گفتنی است، پیمانکار این طرح، قرارگاه خاتم الانبیا و گروه تخصصی نیرو گستر است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز