مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

آزاد اندیشی و تفکر مثبت باید در دانش آموزان نهادینه شود

۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۰:۵۵:۴۰
کد خبر: ۳۵۹۲۶۸
آزاد اندیشی و تفکر مثبت باید در دانش آموزان نهادینه شود
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: نهادینه کردن آزاد اندیشی و تفکر مثبت در دانش آموزان بهترین راه برای تقویت خلاقیت و نو آوری دانش آموزان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد محسن بیگی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شهربابک با تاکید بر تقویت حس پرسشگری و مطالبه گری دانش آموزان در مدارس، اظهار داشت: برای پرورش و رشد قوه خلاقیت، دانش آموزان باید آزاد باشند و زمینه طرح سوال و پرسشگری در هرشرایطی باید برای آنان فراهم شود.

وی خواستار ایجاد همدلی ، تعامل و هم افزایی مسئولان در راستای کمک به آموزش و پرورش شد و خاطر نشان کرد: هم افزایی و همکاری با آموزش و پرورش زمینه ساز توسعه کشور در جنبه های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است.

محسن بیگی با بیان اینکه هدف ما از مشارکت مردم در آموزش پرورش تنها مالی و ایجاد فضای آموزشی نیست، اظهار داشت: نظرسازی، تئوری سازی و همفکری با آموزش و پرورش در راستای تحقق اهداف در اولویت است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به راه اندازی و تثبیت مجامع خیرین مدرسه ساز در شهرستان ها و مناطق استان کرمان در دوسال اخیر اشاره و اظهار داشت: فعالیت موثر مجامع خیرین در استان نشان دهنده عزم و اراده جدی مردم برای انجام کارهای بزرگ در آموزش و پرورش استان و تحقق اهداف تعلیم و تربیت است.

همچنین محمد رضا شریفی فرماندار شهرستان شهربابک بابیان اینکه مسئله آموزش و پرورش یک مسئله مهم و اساسی است، گفت: همه مسئولان باید نسبت به مسائل آموزش و پرورش حساس و همکاری لازم را داشته باشند.

وی از آموزش و پرورش به عنوان دستگاه زیر ساختی و مادر نام برد و افزود: سرمایه گذاری در آموزش و پرورش کمک به فرزندان ایران اسلامی و پیشرفت کشور است.

برپایه این گزارش؛ شورای آموزش و پرورش شهرستان شهربابک با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و اعضاء به منظور بررسی مشکلات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

شایان ذکر است: در این جلسه از همکاری و تعامل فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر شهرستان شهربابک با آموزش و پرورش با اهداء لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز