معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین:

برگزاری ۱۰۲ دوره آموزشی مدیریت اجرایی پسماندهای صنعتی در قزوین

۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۳:۱۵:۳۳
کد خبر: ۳۵۹۳۶۲
برگزاری ۱۰۲ دوره آموزشی مدیریت اجرایی پسماندهای صنعتی در قزوین
صفاری: 102 دوره آموزشی در 9 ماهه سال جاری برای واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، رضا صفاری معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌ های صنعتی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی با هدف ارتقای مهارت در انتخاب بهترین راه برخورد با مشکل ضایعات صنایع و نحوه به کارگیری فرآیندهای صحیح در ذخیره سازی، جمع آوری، حمل و نقل، پردازش، بازیافت و دفن ایمن این نوع ضایعات، با حضور 20نفر از مدیران واحدهای تولیدی در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار کاسپین برگزار شد.

وی افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون 102دوره آموزشی با شرکت یک هزار و 730نفر از مدیران و کارکنان واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی در سطح استان برگزار شد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی قزوین با اشاره به اهداف برگزاری این دوره های آموزشی گفت: به منظور ارتقا سطح دانش و مهارت مدیران و پرسنل واحدهای صنعتی کوچک، افزایش کارآیی و اثربخشی در واحد صنعتی، دوره های آموزشی در سه حوزه مدیریتی، مهارتی و کارآفرینی در زمینه های خوشه صنعتی بسته بندی، صنایع پلاستیک، ارتقا مهارت های بازار، ایمنی و بهداشت، آشنایی با قوانین مالیاتی و دارایی، استراتژی بازاریابی نوین و فروش و ... برای واحدهای صنعتی انجام گرفته است.

تاکنون بیش از 729دوره آموزشی برای 14هزار نفر با 210هزار نفر ساعت آموزشی برای واحدهای صنعتی برگزار شده و در سه ماهه چهارم سال جاری نیز برگزاری بیش از 25دوره در دستور کار معاونت صنایع کوچک این شرکت قرار دارد.

نظر شما