معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل خبر داد:

هفته فناوری نانو در اردبیل برگزار می شود

۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۳:۲۵:۰۱
کد خبر: ۳۵۹۳۷۱
هفته فناوری نانو در اردبیل برگزار می شود
در جلسه ستاد توسعه فناوری نانو کشور با مسوولان استان اردبیل برگزاری هفته نانو اردبیل در اوایل اردیبهشت ماه، اردوی تابستانی ترویج نانو و تشکیل کمیته فناوری نانوی ستاد اقتصاد مقاومتی استان تصویب شد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، طاهر شریفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در این جلسه در استانداری اردبیل با اشاره به تشکیل بنیاد های علمی بر مبنای شخصیت های علمی مطرح، ایجاد بنیاد علمی به نام پروفسور عظیم اکبرزاده، استاد و رئیس بخش پایلوت بیوتکنولوژی انستیتو پاستور ایران را به منظور ترویج فناوری نانو در استان اردبیل پیشنهاد کرد.

وی گفت: صرف نظر کردن از تلاش علمی به بهانه تنگناهای مالی از نشانه های توسعه نیافتگی است، در هیچ کشوری توسعه با تکیه بر پول حاصل نشده است و برای دست یافتن به توسعه علمی فناوری نانو در استان اردبیل باید به نیروی انسانی آن توجه شود.

ارژنگ عزیزی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری اردبیل نیز در این جلسه گفت: ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی اردبیل ترویج فناوری نانو در این استان را پیگیری می کند و تاکنون هشت جلسه در این راستا توسط ستاد برگزار شده است.

وی مشاغل دانش بنیان را از مصداق های اقتصاد مقاومتی برشمرد و تلاش دستگاه های اداری و مراکز آموزشی برای ترویج فناوری نانو در استان را خواستار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز