به منظور هماهنگی برای حضور برخی از مسئولین کشوری؛

زمان برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز تغییر کرد

۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۴:۴۵:۱۶
کد خبر: ۳۵۹۴۲۸
زمان برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز تغییر کرد
جانشین ستاد برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز: زمان برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در قزوین به 6 بمهن ماه موکول شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، ایوب رحیمی جانشین ستاد برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در جلسه هماهنگی برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز که با حضور استاندار در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین برگزار شد با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته بیان کرد: برگزاری 6نشست مشترک ستاد برگزاری و ستاد اجرایی نماز با حضور مدیران ارشد استان و ستاد مرکزی اقامه نماز در تهران و قزوین، سازماندهی کمیته های شش گانه اجلاس و ستاد برگزاری نمایشگاه اجلاس نماز و تشکیل منظم جلسات کاری به منظور انجام وظایف محوله ابلاغی از ستاد مرکزی اقامه نماز  به صورت هفتگی از اقداماتی است که تاکنون صورت گرفته است.

وی افزود: تاکنون هر یک از کمیته های شش گانه به صورت جداگانه پنج جلسه داشته اند که تصمیمات و برنامه های خوبی در برگزاری هرچه بهتر اجلاس اتخاذ شده است.

رحیمی با اشاره به علت تعویق و جابجایی زمان برگزاری اجلاس از یکم بهمن ماه به ششم بهن ماه تصریح کرد: به منظور انجام هماهنگی های لازم برای حضور برخی از مسئولین کشوری در این اجلاس و استفاده بهینه از ظرفیت و حضور این شخصیت ها در راستای توسعه و پیشرفت استان این تصمیم اتخاذ شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خاطرنشان کرد: توزیع سهمیه مهمانان استانی شرکت کننده در اجلاس نماز مطابق دستورالعمل ابلاغی از سوی ستاد مرکزی و اعلام اسامی مهمانان به تهران برای انجام تشریفات اداری از دیگر اقداماتی است که تاکنون صورت گرفته است.

وی با اشاره به آماده سازی کارت دعوت استانی و ملی برای دعوت از میهمانان و مدعوین اظهار کرد: با هماهنگی صورت گرفته با وزارت راه و شهرسازی، بیلبوردها و تابلوهای بزرگ تبلیغاتی بین شهری در آزاد راه ها به برگزاری این اجلاس اختصاص خواهد یافت.

جانشین ستاد برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در استان قزوین از ایجاد و راه اندازی سایت خبری مخصوص اجلاس نماز در پایگاه اطلاع رسانی استانداری خبر داد و گفت: اخبار برنامه ها و اقدامات ستاد و کمیته ها این اجلاس به صورت مستمر در این پرتال انعکاس داده می شود.

وی در ادامه به محل اجلاس و محل اسکان مهمانان اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به بازدید های میدانی و کارشناسی ها یی که صورت گرفت، محل برگزاری اجلاس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) و محل اسکان مهمانان دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین عنوان کرد: ارائه توضیحات و اطلاع رسانی های اجلاس به مردم توسط صدا و سیما انجام خواهد شد.

رحیمی در پایان بیان کرد: با توکل به خدا همه باید سعی کنیم اجلاس نماز را به نحو مطلوب و در عین سادگی، باشکوه برگزار کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز