رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان:

۴۰ درصد کار ساخت درب حرم امام عسکری(ع) انجام شد

۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۱۵:۲۴:۲۸
کد خبر: ۳۵۹۴۵۵
۴۰ درصد کار ساخت درب حرم امام عسکری(ع) انجام شد
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان گفت:حدود ۴۰ درصد کار ساخت درب حرم امام حسن‌عسکری(ع) و ورودی سرداب غیبت امام زمان(عج) انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، اصغر حقی‌پور، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان در جلسه تجلیل از فعالان ستاد اربعین استان لرستان که امروز، 20 دی‌ماه در استانداری برگزار شد، با بیان این‌که پیاده‌روی اربعین سال‌ جاری حتی قابل قیاس با سال گذشته خودش نیست، گفت: به اعتقاد من  بیش از 50 میلیون نفر زائر وجود داشت که در این پیاده‌روی بدون کوچک‌ترین مشکلی به استان خود بازگشتند در حالی‌که در حج امسال عربستان توان مدیریت حدود سه میلیون زائر را نداشت و جنایات و مشکلات زیادی علیه حجاج را شاهد بودیم.

وی افزود: جمع‌آوری نذورات مردمی 220 میلیون تومان به نیت عتبات عالیات در اربعین سال‌جاری هزینه شد که حدود چهارمیلیون تومان به همراه کمک غیرنقدی را نیز به دو موکب مستقر ورودی‌های شهر کمک کردیم.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان با بیان این‌که همکاری‌های خوبی توسط اعضای ستاد انجام شد، در رابطه با بازسازی درب حرم امام حسن‌ عسکری(ع) و ورودی سرداب غیبت امام زمان(عج) گفت: برآورد اولیه این‌کار ۸۰۰ میلیون تومان بوده در حالی‌که  میزان اعتبار لازم برای این‌کار بیش از یک میلیارد تومان است.
حقی‌پور با بیان این‌که درب حرم امام حسن‌ عسکری(ع) از چوب ساج برمه‌ای بوده که بخش اعظم آن طلاکاری می‌شود، افزود: حدود ۴۰ درصد کار ساخت درب حرم امام حسن‌ عسگری(ع) و ورودی سرداب غیبت امام زمان(عج) انجام شده که اعتباری حدود ۲۰۰ میلیون تومان از آن را از محل کمک‌های مردمی تأمین شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز