استاندار لرستان:

خدمت‌رسانی به زوار اربعین نهادینه و تبدیل به فرهنگ شود

۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۸:۱۲:۰۷
کد خبر: ۳۵۹۵۸۸
خدمت‌رسانی به زوار اربعین نهادینه و تبدیل به فرهنگ شود
استاندار لرستان با بیان این‌که استان لرستان یکی از استان‌های برتر در ارائه خدمات به زائران اربعین بود، گفت: خدمت‌رسانی به زوار امام حسین(ع) باید نهادینه و تبدیل به فرهنگ شود.

به گزارش  خبرگزاری برنا از لرستان؛ هوشنگ بازوند، استاندار لرستان در جلسه تجلیل از فعالان ستاد اربعین استان لرستان که در استانداری برگزار شد، با بیان این‌که بیشتر کار پیاده‌روی اربعین توسط جمهوری اسلامی ساماندهی شد، گفت: استان لرستان نیز در این دو سال نقش خوبی را با این وضعیتی که در کشور عراق برپاست، ایفا کرده است.
وی با بیان این‌که انجام یک کار اجتماعی با این وسعت کار بسیار بزرگی بوده است، افزود: توانی کمتر از یک همایش 200 نفره به‌عنوان استاندار برای این برنامه زمان گذاشته‌ام و از دید من این هماهنگی و عشق به امام‌ حسین(ع) است که سبب شد لرستان به‌عنوان یکی از استان‌های برتر در ارائه خدمات به زائران باشد.
استاندار لرستان با بیان این‌که حتی استاندار ایلام به صراحت گفت که اگر لرستان نبود یک پای ما لنگ بود، گفت: هیچ دستگاهی به‌دنبال گرفتن اعتباری برای این‌کار نبود و قطعاً این‌کار نیز باید تبدیل به یک فرهنگ شود چراکه خدمت‌رسانی به زوار ائمه اطهار(ع) توسط خود مردم عراق نهادینه شده انشالله این حرکت نهادینه و تبدیل به فرهنگ شود و اگر این‌کار انجام شود یعنی ما در مقابل تهاجم‌ فرهنگی به ارزش‌های خود بها داده‌ایم.
بازوند تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم که دستگاه‌ها از نیروهای خود فعال خود در این زمینه تقدیر کنند ما نیز با موافقت ستاد اربعین روسای کمیته‌های این ستاد را در هفته‌های آتی به کربلا اعزام می‌کنیم.
وی در پایان سخنان خود در این زمینه با اشاره به مشارکت خوب مردم لرستان در این ایام، گفت: خیلی از کمک‌ها توسط مردم تامین شد و از مردم نیز به‌خاطر مشارکت بسیار خوب‌شان در این رویداد مهم تشکر می‌کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز