اجرای صحنه ای "مِلوداستان" در هنرسرای خورشید اصفهان

۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۰:۴۴:۰۱
کد خبر: ۳۵۹۷۴۷
اجرای صحنه ای مِلوداستان در هنرسرای خورشید اصفهان
" برنامه اجرای صحنه ای "مِلوداستان"، 26 و 27 دی ماه در هنرسرای خورشید میزبان هنردوستان است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ برنامه اجرای صحنه ای "مِلوداستان"، 26 و 27 دی ماه در هنرسرای خورشید میزبان هنردوستان است.

رییس هنرسرای خورشید ضمن اعلام این مطلب گفت: برنامه اجرای صحنه ای "مِلوداستان" با خوانندگی و آهنگسازی "نیما جوادی" و داستان خوانی دو نفر از بازیگران نام آشنای سینما و تلویزیون در هنرسرای خورشید برنامه ریزی شده است.

قربانی بیان کرد: این برنامه 26 و 27 دی ماه در دو سانس 18 و 20 در هنرسرای خورشید واقع در پل ‏شهیدچمران، ابتدای خیابان ‏کاوه، کوی آفتاب، جنب شهرداری منطقه 7 برگزار می شود.‏‎

کارگردان اجرای صحنه ای مِلوداستان نیز اظهار کرد: "مِلوداستان" شامل اجرای دو داستان کهن عاشقانه در دو پرده و فضایی متفاوت است که از سوی نیوشا ضیغمی و آشا محرابی در هنرسرای خورشید اصفهان داستان خوانی می شود.

نیما جوادی در ادامه افزود: کامران اسدی نوازنده پیانو، محمدعلی بنکدار نوازنده تار و محمد صادق سیادت دستیار تهیه کننده و روابط عمومی از دیگر عوامل اجرایی این برنامه هستند.

وی تصریح کرد: اجرای صحنه ای "مِلوداستان" کاری از گروه هزار افسان و با همکاری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان است که علاقمندان برای تهیه بلیط و حضور در این برنامه می توانند از طریق سایت www.parsiconcert.com اقدام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز