دستگیری قاتل فراری کمتر از ۲۴ ساعت

۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۵:۲۳:۰۵
کد خبر: ۳۵۹۸۱۱
دستگیری قاتل فراری کمتر از ۲۴ ساعت
فرمانده انتظامی" رودبار جنوب" از دستگیری قاتل فراری کمتر از 24 ساعت توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ قزلباش با اعلام این خبر گفت: جوانی که به جرم قتل یکی از شهروندان یزدی به دلیل اختلاف حساب متواری و وارد حوزه استحفاظی این شهرستان شده بود ، با انجام یکسری کار اطلاعاتی و پلیسی شناسایی شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود : با شناسائی این فرد مظنون ، ماموران به اقدامات خود سرعت بخشیده و محل اختفا و تردد متهم را شناسایی و با استفاده از شگردهای پلیسی وی را تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی رودبارجنوب بیان داشت : نهایتاً فرد قاتل به همراه نامزدش که قصد خروج از مرزهای شرقی کشور را داشتند ، کمتر از 24 ساعت فرار و در عملیات ضربتی و غافلگیرانه ماموران پلیس آگاهی رودبارجنوب ، در مخفیگاه شان در یکی از روستاهای توابع شهرستان شناسائی و دستگیر شدند.

وی خاطر نشان ساخت : متهم اصلی پرونده در بازجویی های پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرده و انگیزه اصلی خود در ارتکاب این قتل را اختلاف حساب با مقتول عنوان کرد که پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ قزلباش در پایان ضمن اشاره به این که زندان، اعدام و بار سنگین دیه در انتظار این قبیل مجرمان است، خطاب به افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت جامعه را دارند گفت : چشمان تیز بین سبزپوشان عرصه نظم و امنیت همه تحرکات را رصد می کند و مخلان نظم و امنیت باید بدانند که سرانجام در دام قانون گرفتار خواهند شد.

نظر شما