استاندار اردبیل مطرح کرد:

فرصتهای استثنایی برای سرمایه گذاری در کشاورزی اردبیل

۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۲:۴۸:۲۹
کد خبر: ۳۵۹۸۳۷
فرصتهای استثنایی برای سرمایه گذاری در کشاورزی اردبیل
استاندار اردبیل گفت: با توجه ویژه دولت تدبیر و امید به بخش کشاورزی استان اردبیل فرصت های استثنایی و وِیژه ای برای سرمایه گذاری های بزرگ در این بخش فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، مجید خدابخش در حاشیه سفر به استان مازنداران برای بازدید از واحدهای نمونه تولید کشاورزی این استان افزود: دولت اعتبار کلانی در زمینه آب و خاک استان اردبیل تخصیص داده و قرار است بیش از 60 هزار هکتار از اراضی شمال استان از دیم به آبی تبدیل شود.

وی بیان کرد: به تازگی عملیات اجرایی در 12 هزار و 500 هکتار از اراضی شمال استان توسط جهاد کشاورزی شروع شده که از این مقدار یک هزار هکتار برای ایجاد شهرک گلخانه ای اختصاص یافته است.

استاندار اردبیل اظهار کرد: وجود بازار 300 میلیون نفری روسیه زمینه مناسبی را برای سرمایه گذاری پر سود در کشاورزی ، دامداری ، شیلات، بسته بندی و بویژه صنایع تبدیلی کشاورزی فراهم کرده است.

خدابخش تاکید کرد که زمینه برای فارغ التحصیلان دانشگاهی که دارای امکانات حداقلی مالی هستند برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی بویژه در زمینه تولیدهای مبتی بر دانش بنیان مهیا است و دولت نیز با تسهیلات ویژه از سرمایه گذاران حمایت می کند.

وی گفت: سرمایه گذاری در این زمینه همچنین به تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری در راستای تامین امنیت غذایی، اقتصاد صادرات محور و مبتنی بر دانش بنیان کمک می کند.

خدابخش با اشاره به سفر خود و مدیران استانی به مازندران و بازدید از واحدهای موفق کشاورزی این منطقه گفت: این استان در زمینه طرح های تولیدی کشاورزی مبتنی بر دانش بنیان موفقیت های خوبی داشته و در جریان این بازدید بدنبال استفاده از الگوهای موفق برای استان اردبیل می باشیم .

در جریان سفر استاندار و مدیران استانی اردبیل به مازندران ازکارخانه لبنی پگاه، مرکز پرورش ماهیان خاویاری، مجتمع تولیدی گل رز وگلخانه های کشاورزی بازدید یه عمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز