سرمربی تیم ملی بوکس به همراه احسان روزبهانی در تمرینات تیم بوکسورحاضر شدند

۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۴:۲۵:۰۲
کد خبر: ۳۵۹۹۰۴
سرمربی تیم ملی بوکس به همراه احسان روزبهانی در تمرینات تیم بوکسورحاضر شدند
سرمربی تیم ملی بوکس کشور به همراه احسان روزبهانی که روز جمعه به همرا آقای پگاه بازیگر سینما مهمان برنامه تلوزیونی شب های کویر بودند در تمرینات بوکسورهای استان سیستان و بلوچستان در زاهدان حاضر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، روز جمعه سرمربی تیم ملی بوکس که به همراه  احسان روزبهانی به زاهدان سفر کرده بود و در تمرینات تیم بوکس استان حاضر شد ، اظهار داشت: چند سال افتخار داشته ام که در خدمت ورزشکاران سیستان و بلوچستان در رده های سنی جوانان و بزرگسالان باشم، در سال های پیش نیمی از اعضای تیم ملی بوکس جوانان را بوکسورهای این استان تشکیل می دادند.

اکبر احدی گفت: بوکس این استان تقریبا دوسالی است که نسبت به سایر استان ها رشد بسیار زیادی پیدا کرده، در کشور بر سکوی قهرمانی ایستاده و در رده انفرادی هم قهرمانان زیادی داشته است که می توان از  مبین و معین کهرازه ، مجتبی ریگی و  پرویز کرمزهی ، نام برد که جایگاه اول بوکس کشور را از آن خود کرده اند.

وی ادامه داد: رشد جوانان قهرمان از استان محروم سیستان و بلوچستان و کسب مدال ها و افتخارات زیاد با امکانات کم و شرایط مالی ضعیف، کار بزرگی است که به همت مسئولان ورزش این استان صورت گرفته است.

وی افزود: تا جایی که اطلاع دارم برای نوجوانان و جوانان سیستان و بلوچستان پایه ریزی خوبی انجام شده است و برنامه ریزی منظم  حسین ثوری برای آنها، آینده درخشانی را برای بوکس این استان و همه علاقه مندان به این رشته نوید می دهد و می تواند استعدادهای زیادی را جذب کند.

احدی اذعان کرد مدیرکل ورزش و جوانان چند مرحله از من دعوت کرد تا اردو را در این استان برگزار کنم، اما به دلیل ذهنیت اشتباهی که از طریق شنیده هایم به این استان داشتم، پیشنهاد او را قبول نکردم، زیرا قرار بود تعدادی از جوانان در این اردو شرکت کنند. اما با حضورم در زاهدان متوجه شدم که تبلیغات نادرستی در رابطه با این منطقه انجام می شود که این بار خودم پیشنهاد برگزاری اردو را به مدیرکل ورزش و جوانان دادم که امیدوارم با پیشنهادم موافقت کند و یک اردوی 10 روزه در زاهدان داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقات بین المللی بوکس که ابتدای امسال به میزبانی زاهدان برگزار شد، به علت شرکت در مسابقات خارج از کشور، سعادت حضور در این استان را نداشتم، اما علاقه مند بودم بتوانم روزی به سیستان و بلوچستان سفر کنم که با این سفر یک روزه دیدگاهم نسبت به این منطقه به صورت کامل تغییر کرد.

سرمربی تیم ملی بوکس در ادامه بیان کرد: بوکس به اندازه ای که آن را توصیف می کنند خشن نیست بلکه یک هنر است و قبل از آموزش مشت زدن، دفاع کردن آموزش داده می شود که به علت تبلیغات اشتباه، بسیاری از مردم از این ورزش ذهنیت بدی دارند و اجازه نمی دهند که فرزندانشان در این رشته شرکت کنند.

وی تصریح کرد: البته نگاه ها نسبت به این رشته تاحدی تغییر کرده است، به گونه ای که در بازدید از سالن بوکس زاهدان مشاهده کردم که کودکان 7 ساله نیز مشغول تمرین هستند که امیدوارم نگاه ها بیشتر از این نسبت به بوکس تغییر کند.

نظر شما