معاون توسعه امور ورزشی ورزش و جوانان استان:

فعالیت ۱۰۳ باشگاه ورزشی در استان سیستان و بلوچستان

۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۴:۳۶:۱۸
کد خبر: ۳۵۹۹۱۱
فعالیت ۱۰۳ باشگاه ورزشی در استان سیستان و بلوچستان
ادهم کرد گفت:103باشگاه ثبت شده در استان وجود دارد که 62 باشگاه در بخش آقایان و 37 باشگاه برای بانوان به صورت خصوصی و 2 باشگاه دولتی نیز فعال است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ،معاون توسعه امور ورزشی ورزش و جوانان استان در گفت و گو با خبرنگار برنا اضهار داشت:: 103 باشگاه ثبت شده در استان وجود دارد که 62 باشگاه در بخش آقایان و 37 باشگاه برای بانوان به صورت خصوصی و 2 باشگاه دولتی نیز فعال است.

وی با اشاره به رشد چشمگیر باشگاه ها در استان، گفت: تعداد باشگاه های تأسیس شده در سال 94 در این استان 32 مورد است که نسبت به سال گذشته رشد 20 درصدی را نشان می دهد.

ادهم کرد ادامه داد: از 103 باشگاه ثبت شده در استان، 62 باشگاه در زاهدان فعال است که 36 مکان خصوصی ویژه آقایان و 24 فضا نیز ویژه بانوان است و 2 باشگاه نیز دولتی است. وی اظهار کرد: در شهرستان های زابل، خاش، سراوان، ایرانشهر، میرجاوه، زهک و چابهار به ترتیب 16، 2، 3، 11، 1، 1و 7 باشگاه ورزشی وجود دارد.

 وی افزود: در خاش، سراوان، میرجاوه و زهک هیچ باشگاه ورزشی برای بانوان فعال نیست که می طلبد مجموعه های مربوطه برای راه اندازی آن همکاری داشته باشند. تعداد موافقت های اصولی بدون زمین برای احداث باشگاه در سیستان و بلوچستان 10 مورد و موافقت های اصولی با زمین 19 مورد است.

 

کرد خاطر نشان کرد: امسال پروانه 20 باشگاه در استان تمدید شده و 13 موافقت نامه اصولی بدون زمین تمدید و صادر شده و تعداد بازدیدهای انجام شده از باشگاه ها 150 مرحله بوده است تا بتوانیم سازماندهی خوبی در باشگاه ها داشته باشیم. در خواست پارک آبی با 10 میلیارد تومان اعتبار از طرف بخش خصوصی به ورزش و جوانان ارائه شده که پیش زمینه کارهای آن انجام شده است و درصورتی که تصویب شود پارک آبی در زاهدان راه اندازی می شود.

وی تصریح کرد: برای تجهیز باشگاه ها به پرداخت وام نیاز است که در صورتی که تخصیص یابد کمک زیادی به ورزش استان می کند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان گفت: در سال های گذشته کمک های بلاعوضی از طرف وزارت ورزش و جوانان به باشگاه ها می شد که هم اکنون صورت نمی گیرد که امیدواریم این مشکل نیز حل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز