معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:

شور وآرامش دو مولفه مهم انتخابات امسال است

۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۰۷:۴۰:۴۵
کد خبر: ۳۶۰۰۴۲
شور وآرامش  دو مولفه مهم انتخابات امسال است
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: برقراری آرامش و ایجاد نشاط میان مردم دو مولفه مهم اتخابات امسال است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان، سید سعید شاهرخی  در جلسه معارفه مدیرکل جدید سیاسی انتخابات استانداری لرستان افزود: باید تمام تلاش برگزار کنندگان انتخابات تحقق این دو اصل مهم باشد چراکه این امر موجب رونق انتخابات، حضور حداکثری مردم و گروه های سیاسی اجتماعی تاثیرگذار در صحنه است.
وی اظهار داشت: انتخابات یکی از مسائل ضروری در حوزه سیاست داخلی است و همه باید به ابعاد مختلف و وجوه این امر توجه داشته باشند.
وی در خصوص عملکرد ستاد انتخابات استان نیز گفت: حضور همه جناح های سیاسی در عرصه انتخابات ، رضایت وزارت کشور و فعالان سیاسی اجتماعی نیز نتیجه تلاش و اقدامات این ستاد است.
شاهرخی ادامه داد: فرمایشات مقام معظم رهبری بر ضرورت بی طرفی مجریان انتخابات و مدیران دولتی ، فصل الخطاب بوده و به طور قطع همه تلاش می کنند انتخابات سالمی برگزار شود.
وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی دولتی باید در تمامی فرآیندهای این رویداد بزرگ سیاسی توجه ویژه ای به خفظ و امانتداری آرای مردم داشته باشند.
در این مراسم ناهید پرویز پور به عنوان نخستین مدیرکل زن در حوزه معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان به سمت مدیر کل سیاسی انتخابات منصوب شد.
پیش از این محمد روزپیکرد این مسئولیت را بر عهده داشت.
مردم لرستان 9 کرسی نمایندگی در خانه ملت دارند.

نظر شما