جذب بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای اعطای وام های اشتغال مددجوی در بانک رسالت هرمزگان

۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۰:۳۰:۴۸
کد خبر: ۳۶۰۱۸۳
جذب بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای اعطای وام های اشتغال مددجوی در بانک رسالت هرمزگان
نشست مسئولان کمیته امداد امام خمینی ( ره) هرمزگان با حضور مدیرکل و معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد هرمزگان با مدیر شعب بانک قرض الحسنه رسالت برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مدیر کل کمیته امداد هرمزگان در این نشست ضمن ابراز خرسندی از همکاری بانک قرض الحسنه رسالت در راستای همکاری و تعامل در زمینه  تکمیل پرونده های مددجویان برای دریافت وام های مددجویی با شیوه ی نوین بانکداری قدردانی کرد.

موصلی خاطر نشان کرد :  20 میلیارد ریال  اعتبار در بانک رسالت برای خدمات مددجویی لحاظ شده است که  تا کنون مبلغ 10 میلیارد و 174 میلیون ریال از آن برای دریافت های وام های اشتغال مددجویی تشکیل پرونده و جذب اعتبار و به شعب این بانک معرفی  شده است .

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد هرمزگان هم در این نشست گفت : در این مدت کمیته امداد برای اعطای وام های اشتغال به مددجویان  در شهرستان های بندرعباس ، قشم و میناب در بانک قرض الحسنه رسالت پرونده سازی  نموده است .

خسروانی افزود : از این میزان 5 میلیارد ریال در بندرعباس ،5 میلیارد ریال در میناب و 10 میلیارد ریال در جزیره قشم برای  اعطای وام به مددجویان در بانک رسالت در نظر گرفته شده است .

 وی همچنین از برگزاری جشن اشتغال و خودکفایی مددجویان خودکفا شده ی هرمزگان در پایان بهمن ماه امسال با حضور مهندس فتاح رئیس کمیته امداد کشور خبر داد.

خسروانی افزود : در این جشن طرح های  نمونه وبرتر در شاخص های کشاورزی ، آبزی پروری  ،صنایع دستی و گردشگری  معرفی می شوند،  که یکی از نمونه طرح های موفق در عرصه اشتغال طرح واگذاری 15 دستگاه به مددجویان  برای  اشتغال و توسعه گردشگری در جزیره قشم می باشد .

وی عنوان کرد : هزینه ی تکمیل هردستگاه تاکسی 45 میلیون تومان می باشد که 30 میلیون تومان آن ازاعتبارات کمیته امداد و 15 میلیون تومان آن از محل اعتبارات بانکی  تامین می شود .

خسروانی گفت : هم اکنون تمام تلاش ما در این راستاست که بتوانیم برای واگذاری این تاکسی ها وام های مربوطه را از بانک ها ی عامل  جذب کنیم .

مدیر شعب بانک قرض الحسنه بانک رسالت هم در ادامه ی این نشست یادآور شد : جامعه هدف برای خدمت رسانی در بانک ما اصولا قشر کارکنان و  قشر پایین جامعه می باشد و تمامی تلاش های ما در بحث اقتصاد خرد و در راستای ایجاد و ارتقای امنیت اجتماعی است .

مهدی زندی گوهر ریزی افزود : من و تمامی همکاران به عنوان بانکداران  افتخار می کنیم که بتوانیم در راستای برطرف سازی نیازهای جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش کنیم و با فراغ بال پذیرای تعامل با این مجموعه پرخیر و برکت می باشیم .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز