دبیر هیات عالی گزینش کشور تاکید کرد؛

لزوم رعایت عدالت در انتخاب افراد برای تصدی مشاغل توسط گزینشگران

۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۳:۱۲:۰۷
کد خبر: ۳۶۰۳۲۴
لزوم رعایت عدالت در انتخاب افراد برای تصدی مشاغل توسط گزینشگران
دبیر هیات عالی گزینش کشور بر لزوم رعایت عدالت در انتخاب افراد برای تصدی مشاغل توسط گزینشگران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، اسدالله وطنی در همایش مشترک گزینشگران بهزیستی کشور و خراسان رضوی اظهار داشت: گزینشگران باید با سرلوحه قرار دادن پیام امام خمینی(ره) در رابطه با گزینش فعالیت های خود را ساماندهی کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا باید توسعه عقلانیت در تمامی ابعاد فعالیت گزینشگران پیگیری شود.

دبیر هیات عالی گزینش کشور با اشاره به بعضی ویژگی‌های سلبی برای گزینشگران، تصریح کرد: رعایت عدالت یکی از مهمترین تاکیداتی است که به گزینشگران می‌شود اگر به مواردی که در قرآن آمده است عمل نشود ویژگی یک گزینش خوب از بین می رود.

وطنی ادامه داد: گزینشگران باید با تعیین دقیق ویژگی ها ضعف های خود را رفع کنند.

وی خاطرنشان کرد: گزینشگران با انتخاب نیروهایی که بتوان به ‌آنان اعتماد کرد و امانت مردم را به دست‌شان سپرد به وظیفه خود عمل کرده اند.

دبیر هیات عالی گزینش کشور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری به عنوان راهگشای نیروهای گزینش، اظهار کرد: گزیشنگران باید خودسازی و اخلاق را در خود تقویت کنند.

وطنی به اقدامات در دستورکار برای ساماندهی گزینشگران اشاره کرد و گفت:  در دبیر خانه هیات عالی 17 تا 18 کارگروه برای بررسی موارد مختلف تشکیل داده شده است.

وی بر لزوم ارتقا جایگاه گزینش تاکید وخاطرنشان کرد: برای تحقق این مهم اقداماتی برای اصلاح دستورالعمل های گزینش با هدف هماهنگی بین دستگاه های نظارتی و گزینش در دستورکار قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز