از سوی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل؛

برگزاری دوره آموزشی روانشناسی رسانه برای فعالان عرصه روابط عمومی اردبیل

۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۵:۱۰:۰۸
کد خبر: ۳۶۰۳۷۸
برگزاری دوره آموزشی روانشناسی رسانه برای فعالان عرصه روابط عمومی اردبیل
نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان اردبیل با موضوع روانشناسی رسانه در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، پروفسور محمد نریمانی، استاد دانشگاه محقق اردبیلی در این نشست گفت: ارتباط اثربخش و کارآمد در حوزه کاری روابط عمومی ها با شناسایی رفتارهای فردی و جمعی از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی فن جمع آوری اطلاعات، مهارت در مشاهده و مصاحبه، گزارش نویسی و قدرت نویسندگی را از ملزومات کار روابط عمومی ها دانست و فعالان این عرصه را به کسب این مهارت ها به منظور اثربخش و معتبر بودن دستاوردهایشان توصیه کرد.

وی افزود: مطالب خواندنی باید سخنرانی و ارتباط کلامی و نوشتاری انسان را پشتیبانی کند و مهارت در خواندن، نوشتن و سخن گفتن، فعالان روابط عمومی را در ایجاد یک ارتباط موثر موفق می کند.

نریمانی ارتباط اجتماعی را سرمایه اجتماعی دانست و راه به دست آوردن آن را جلب حمایت اجتماعی از طریق حل مشکلات و پاسخ مثبت دادن به نیازهای دیگران اعلام کرد.

او بیان کرد: مقبولیت عمومی برای جلب نظر و اعتماد اجتماعی ضروری است و برای حصول این مقبولیت باید مهارت به دست آوردن دل مردم را کسب کرد.

استاد دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: رسیدن به مرحله خود تنظیمی و مهارت کنترل هیجان ها، گفتار، نوشتار و احساس های درونی برای ایجاد ارتباط تاثیرگذار لازم است و فعالان حوزه روابط عمومی ها با تکیه بر این مهارت ها بر میزان تاثیرگذاری خود در دیگران خواهند افزود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز