رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان:

روابط عمومی ها آئین های دهه فجر را باشکوه تر برگزار کنند

۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۱۵:۳۳:۳۹
کد خبر: ۳۶۰۳۹۲
روابط عمومی ها آئین های دهه فجر را باشکوه تر برگزار کنند
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل پیروزی انقلاب اسلامی را وعده الهی دانست و روابط عمومی ها را به تلاش برای کمرنگ نشدن آئین های دهه فجر در فضای انتخابات توصیه کرد.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، حجت الاسلام ولی نظرپور که در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در دانشگاه محقق اردبیلی سخن می گفت، افزود: حضور حداکثری مردم برای انتخاب اصلح در تامین امنیت جامعه و ماندگاری نظام اهمیت دارد و بخش های دولتی و خصوصی باید با آذین بندی اداره ها و معابر، برپایی ایستگاه های پذیرایی و ارائه برنامه های پیشنهادی خود در برگزاری باشکوه آئین های دهه فجر نقش آفرین باشند.

وی حضور پرشور مردم در آئین های 12 بهمن ماه سالروز ورود امام امت به میهن و 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به منزله تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی دانست و مسوولان و فعالان روابط عمومی ها را به فضا سازی برای برگزاری شکوهمند آئین های دهه فجر توصیه کرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری اردبیل در این نشست نقش روابط عمومی های دستگاه های اجرایی را در تحکیم روابط مردم با اداره ها، ارتقاء عملکرد مثبت دستگاه های اجرایی و بالندگی استان مهم دانست و تلاش علمی و به روز شدن کار فعالان روابط عمومی ها را خواستار شد.

فرهاد عظیمی، دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل ضرورت تبدیل نشست های شورای هماهنگی روابط عمومی ها به کارگاه های آموزشی را خاطرنشان شد و بر تداوم همایش های توجیهی و علمی برای ارتقای دانش روابط عمومی و تاثیرگذاری آنها در بخش های دولتی و خصوصی تاکید کرد.

حجت الاسلام اکبرقیامی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل نیز در این نشست وقف را صدقه جاریه توصیف کرد و تلاش روابط عمومی ها را در ترویج فرهنگ وقف در جامعه خواستار شد.

وی ماندگاری را ویژگی بارز وقف اعلام کرد و از وجود موقوفاتی با قدمت 750 ساله در اردبیل خبر داد که واقفان متوفای آنها همچنان از ثمره های معنوی آن برخوردار هستند.

وی از آباد شدن موقوفات فاقد درآمد به ارزش 100 میلیارد ریال، خلع ید متصرفان از بخش عمده ای از موقوفات در استان و درحال احداث بودن بیش از 120 واحد تجاری در شهرستان خلخال طبق نیت واقفان خبر داد و ترویج فرهنگ وقف را خواستار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز